שיחת תבנית:מונרך

תגובה אחרונה: לפני 9 שנים מאת בורה בורה בנושא עוד סיוע בבוטים

למי יש רעיון

איך לעקוף את "הקודם" ו"הבא" בתבנית כאשר הקודם הוא למעשה קודמת? אשמח לתשובות בדף שיחתי כדי שאוכל לטפל בכל המופעים. תודה, דורית 02:18, 22 בפברואר 2008 (IST)

חוסרים

יש הרבה חוסרים בתבנית שמופיעים בתבנית מנהיג. למשל:

  • סוג השליט - מלך/נסיך/ואלי/שאח/צאר ועוד
  • ממלכה או הממלכות - שליט באיזו ממלכה או באילו ממלכות עם אפשרות של מנהיג קודם והבא אחריו בכל ממלכה
  • למניין - מניין המלכים באותה ממלכה

Geagea - שיחה 11:20, 9 במאי 2008 (IDT)

סוג השליט כבר מופיע בשורת "תואר" ושם גם אפשר לכתוב את הממלכות השונות ("קיסר הודו, מלך אנגליה, נסיך בוואריה..."). יש מקום להוסיף עוד אופציות ל"לפני אחרי", אם כי זה בדר"כ אותו אדם. לגבי "מניין" - בדרך כלל לא מקובל לספור מניינים במלוכה (בשונה מאפיפיורים ונשיאי ארה"ב), אז זה די מיותר, אבל אפשר להשאיר את זה כרשות. ‏DGtal22:20, 10 במאי 2008 (IDT)
אז אולי אפשר להחליף תואר בסוד השליט. קח לדוגמא את דוד הבנאי תוארו הוא: "מלך האבחזים, הכרתוולים, האראנים, הארמנים, השירוואנים והשאהנשה". לכל מלך יש תואר מפוצץ כזה.
דבר נוסף שלא פתור גם בתבנית מנהיג זה אם המלך שלט ב-2 אות יותר ממלכתו במהלך חייו ויש רבים כאלה ראה: דוד השישי נארין, גיאורגי השמיני, מלך גאורגיה ועוד.
לגבי תאריך לידה ומקום לידה. אולי פשוט לכתוב לידה ואז זה מתאים לתאריך ומקום או שתי שורות. Geagea - שיחה 01:06, 11 במאי 2008 (IDT)

בעיית מגדר

האם יש דרך לכתוב "הקודם" במקום "קודמו". צריך משהו שיהיה מתאים גם לנקבות. ‏עמיחי 15:29, 5 במאי 2009 (IDT)

אתה מתכוון לנשים. כן, אפשר ליצור תנאי לשינוי ידני כך שניתן יהיה לכתוב הקודמת (או קודמתו?) כשצריך. רותם תיקן את רוב השינויים המגדרים, אפנה אליו כדי שישנה גם זאת. תודה על תשומת הלב, דורית 21:57, 5 במאי 2009 (IDT)
לדעתי אפשר פשוט לשנות ל"הקודם". דניאל ב. 23:59, 5 במאי 2009 (IDT)
אם יש מונרך היום, והקודמת הייתה אישה, איך הקודם יפתור את הבעיה? מוטב שיהיו 2 אופציות לבחירה בהתאם. בדיוק כמו שיש יורש או יורשת למשל בתבנית. דורית 14:08, 6 במאי 2009 (IDT)
הוספתי "קודמתו". ‏– rotemlissשיחה 16:49, 6 במאי 2009 (IDT)
תודה רבה רותם, ועוד משהו, נראה לי שנצטרך גם "קודמתה" כמו למשל באליזבת הראשונה, מלכת אנגליה, וגם הקודם, במקרה של מונרכית שקודמה בתפקיד היה גבר. מצטערת על הטרחה, דורית 16:58, 6 במאי 2009 (IDT)
אם כך, עדיפים "הקודם" ו"הקודמת". הסרתי את "קודמתו", אבל השארתי אפשרות ל"קודמו" כי הוא בשימוש. ‏– rotemlissשיחה 17:07, 6 במאי 2009 (IDT)
מצויין. נדרשים גם שינויים בתבנית:מנהיג בדומה. דורית 18:36, 6 במאי 2009 (IDT)
מצויין. תודה, ‏עמיחי 18:50, 6 במאי 2009 (IDT)

שימוש בקיסרי יפן

הועבר מויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים 00:05, 25 בדצמבר 2011 (IST)אז, לקראת מיזם יפן ו(בתקווה) אחריו פורטל יפן, החלטתי להתחיל לעבוד על ערכים לקיסרי יפן, כשגילתי שאין להם תבנית בערכים.

הצורך בעייני הוא שניים עיקריים - עיצוב, והתאמה. עיצוב - כדי להפריד את קיסרי יפן ממונרכים או שליטים אחרים, כראוי לשושלת ארוכה (למעלה מ120 ערכים אמורים להיות על קיסרי יפן). מעבר לזה, עיצובית זה יתרום למראה הערכים.

עיקר הצורך הוא התאמה. תבנית:מונרך או אחרות פשוט פחות מתאימות לצרכים של קיסר יפן. תבנית של קיסר יפן צריכה לכלול את (לדעתי גם בסדר הזה):

  • הכינוי שלו
  • משך השלטון (כמו בויקיפדיה האנגלית בערכים על קיסרי יפן)
  • תקופת השלטון (מתוך התקופות היפניות המסורתיות)
  • קודמו/קודמתו
  • יורש/ת שלו
  • מתי ואיפה נולד
  • מתי ואיפה מת.

(לדעתי גם מהו שמו האמיתי (לא הקיסרי), אבל זה פחות קריטי)

הקריוטריונים הם כמובן, להיות קיסר יפן :)

הכנתי טיוטה, לעיונכם - משתמש:Eranglo/תבנית:קיסר יפן.

המשך שבוע נהדר ופורה, Eranglo - שיחה 17:35, 21 באוקטובר 2011 (IST)

משך שלטון הוא נגזרת של תקופת שלטון ולכן לא נראה לי שיש צורך בשני הפרמטרים. מלבד הפרמטר הזה, די בתבנית:מונרך שמאפשרת למלא את כל הפרטים הנ"ל. ערן - שיחה 00:47, 26 באוקטובר 2011 (IST)
אוקי, התבנית מתאימה גם ללכתוב לאחר תאריכים (משך השלטון) באותו סעיף גם בסוגריים תקופה, נניח משך שלטון: 1428 - 1449 (תקופת השלם את החסר) ? Eranglo - שיחהיש ליפן מיזם! הצטרפו :)19:54, 27 באוקטובר 2011 (IST)
כן ערן - שיחה 22:04, 27 באוקטובר 2011 (IST)
אוקי, תודה Eranglo - שיחהיש ליפן מיזם! הצטרפו :)22:11, 27 באוקטובר 2011 (IST)

איחוד

מתנגד לאיחוד - התבנית ספציפית מדי מכדי להיות מוחלפת בתבנית מנהיג. אריה ה. - שיחה 18:11, 9 באפריל 2012 (IDT)

מפרט הסבה

להלן מפרט ההסבה לתבנית:מנהיג שירוץ בקרוב.

{{מנהיג||שם={{{שם|{{שם הדף}}}}}|תמונה={{{תמונה|{{{תמונה|}}}}}}|כיתוב=|שם בשפת המקור=|שם מלא={{{שם מלא|{{{שם מלא|}}}}}}|מדינה=|מקום קבורה={{{מקום קבורה|{{{מקום קבורה|}}}}}}|תאריך לידה={{{תאריך לידה|{{{תאריך לידה|}}}}}}|מקום לידה={{{מקום לידה|{{{מקום לידה|}}}}}}|תאריך פטירה={{{תאריך פטירה|{{{תאריך פטירה|}}}}}}|מקום פטירה={{{מקום פטירה|{{{מקום פטירה|}}}}}}|מפלגה=|בת-זוג={{{בת זוג|{{{בת זוג|}}}}}}|בן-זוג={{{בן זוג|{{{בן זוג|}}}}}}|אתר אינטרנט=|שושלת={{שושלת||תואר={{{תואר|{{{תואר|}}}}}}|שושלת={{{שושלת|{{{שושלת|}}}}}}|כינוי={{{כינוי|{{{כינוי|}}}}}}|אב={{{אב|{{{אב|}}}}}}|אם={{{אם|{{{אם|}}}}}}|צאצאים={{{צאצאים|{{{צאצאים|}}}}}}|יורש העצר=}}|תפקיד1={{תפקיד מנהיג|שם התפקיד={{{תואר|{{{תואר|}}}}}}|למניין=|התחלת כהונה={{{התחלת כהונה|{{{התחלת כהונה|}}}}}}|סיום כהונה={{{סיום כהונה|{{{סיום כהונה|}}}}}}|סגן=|מנהיג דת בתקופה=|מונרך בתקופה=|הקודם בתפקיד={{{הקודם|{{{הקודם|}}}}}}|הבא בתפקיד={{{יורש|{{{יורש|}}}}}}|תפקיד מעל=|תחת תפקיד=}}|תפקיד2=|תפקיד3=}}

בשלב א' יש להריץ את בוט בדיקת ופיצול התאריכים שיפצל את תקופת שלטון להתחלת כהונה וסיום כהונה.

בורה בורה - שיחה 02:29, 12 באוגוסט 2014 (IDT)

עוד סיוע בבוטים

הועבר מהדף שיחת משתמש:Ofekalef

  1. תוכל להריץ בוט פיצול תאריכים על תבנית:מונרך שדה תקופת שלטון? הוספתי בתבנית:מונרך "תאריך התחלה" ו"תאריך סיום". בוט הפיצול יאכלס אוטומטית את שני השדות כמו שעשינו בתבנית מלחמה. אין צורך בבדיקת תקינות, רק פיצול, כי אנו לא מבצעים חישוב על התאריכים, אז זה ממש פשוט. אפילו אפשר לא למחוק את תקופת שלטון אם זה מסבך לך את הריצה. פשוט נעלים אותו מהתבנית עד שנסב לתבנית:מנהיג. אם יש כאלה שאתה לא מצליח לפצל, רשום אצלי כמו בעבר. משתמש:שמזן "רעב" לעבודות, והוא יסייע לי. בחור כארז.
  2. ראה משתמש:Kotz/סטטוס. נצטרך סיוע בשני בוטים שיש לך תשתית. מה מצב הסיוע האפשרי? בורה בורה - שיחה 20:03, 27 באוגוסט 2014 (IDT)
תודה על המחמאות! שמזןשיחההביכורים שלי • א' באלול ה'תשע"ד • 20:07, 27 באוגוסט 2014 (IDT)
מה יהיה הקריטריון להפרדה בין חלקי התאריך? זה לא רק עניין של בדיקה תקינות אלא של פיצול ע"פ העובדה שכל חלק הוא מצורה מסוימת. אופקאלףשיחה‏ • ב' באלול ה'תשע"ד • 20:40, 27 באוגוסט 2014 (IDT)
ממה שבדקתי "-" או "עד" בין התאריכים מכסה את רוב המקרים. ברור לי שתהיה עבודה ידנית. בורה בורה - שיחה 20:56, 27 באוגוסט 2014 (IDT)
בסדר?אופקאלףשיחה‏ • ג' באלול ה'תשע"ד • 11:49, 29 באוגוסט 2014 (IDT)
בדוק גם אם זה בסדר. בכל מקרה הפיצול לא טוב, ראה את זה. ‏אופקאלףשיחה‏ • ג' באלול ה'תשע"ד • 11:51, 29 באוגוסט 2014 (IDT)
שני הראשונים בסדר. השלישי באמת דפוק. יש לך איזה רעיון קריאטיבי? אולי בוט מכין? אולי דו"ח שירוץ אחרי ונתקן אותם ידנית? בורה בורה - שיחה 11:59, 29 באוגוסט 2014 (IDT)
שום רעיון לא יעזור אם יש טקסט נלווה. אני יכול פשוט לזרוק את כל הטקסט מהשדה ולחפש במה שנותר, האם זה יעבוד? כרגע אני מריץ רק אם בשני הצדדים של המקף יש מספרים. אופקאלףשיחה‏ • ג' באלול ה'תשע"ד • 12:01, 29 באוגוסט 2014 (IDT)
+. ‏אופקאלףשיחה‏ • ג' באלול ה'תשע"ד • 12:06, 29 באוגוסט 2014 (IDT)
כן, תמיד התנגדתי ל"שדות חופשיים" בתבנית שמאפשרים לרשום "מה שבא לך"... לפחות הריצה הזאת תעשה קצת סדר. לא תהיה ברירה, נצטרך להריץ אחר כך בוט בדיקת תאריכים כמו שעשינו בתבנית קרב, ולתקן את השגויים. בורה בורה - שיחה 12:31, 29 באוגוסט 2014 (IDT)
ראיתי כמה שטפלת כמו בוריס הראשון (שליט בולגריה). לדעתי חבל על השחזורים האלה כי ממילא נצטרך לטפל ידנית בכל אלה שעדיין מופיע בהם הטקסט "תקופת שלטון". בכל מקרה, תוכל להוציא דו"ח מי עוד נותר ולהוסיף בהם תאריך התחלה וסיום ריקים שרק נצטרך להעתיק? (אם יש הרבה) בורה בורה - שיחה 14:00, 29 באוגוסט 2014 (IDT)
אופק, הריצה הזו גמרה או הופסקה באמצע? כי אני רואה למשל את היינריך הארי, דוכס סקסוניה ובוואריה שהיה אמור להיות מטופל חלק, עדיין ללא שינוי. בורה בורה - שיחה 21:22, 29 באוגוסט 2014 (IDT)
שים לב שיש שם מקף שהוא לא כמו זה שכתבת לי. אני יכול להריץ שוב עם סוג המקף הזה. ‏אופקאלףשיחה‏ • ה' באלול ה'תשע"ד • 20:05, 30 באוגוסט 2014 (IDT)
יצרתי את קטגוריה:סיוע בתחזוקת תבניות. ניתן לראות שם את כל אלה שלא תוקנו עדיין. אני מזהה שני תיקונים עיקריים. המילה "עד" כמו בערך סלים הראשון והמקף המיוחד שציינת. אמא הרץ על שני אלה ונראה לכמה אנו מצטמצמים. בורה בורה - שיחה 05:02, 31 באוגוסט 2014 (IDT)
עוד תיקון שיוריד הרבה. יש הרבה ערכים שכתוב בהם "מ-". אם תשמיט את זה, תוכל לתקן עוד הרבה ערכים אוטומטית. בורה בורה - שיחה 05:15, 31 באוגוסט 2014 (IDT)
אופק, אפשר להריץ עם ה"עד" וה"מ-"? מה שישאר יתוקן ידנית. בורה בורה - שיחה 02:59, 2 בספטמבר 2014 (IDT)
לא כרגע לצערי. שוב כמה שבועות עמוסים, אולי אם אמצא פה ושם זמן. ‏אופקאלףשיחה‏ • ז' באלול ה'תשע"ד • 14:16, 2 בספטמבר 2014 (IDT)
בסדר, כולנו מתנדבים... אם כי ה"עד" זה רק להחליף "-" --> "עד" בבוט הקיים. בורה בורה - שיחה 16:07, 3 בספטמבר 2014 (IDT)
אופק, עשינו את כל קטגוריה:סיוע בתחזוקת תבניות ידנית. את כל מה שנשאר הבוט הקיים שלך ינקה סופית. לא צריך לעשות כלום, רק להריץ אותו שוב, 52 ערכים. אני מקווה שזה מתאפשר לך למרות העומס. תודה רבה. בורה בורה - שיחה 07:54, 7 בספטמבר 2014 (IDT)
הבוט הראשון שהרצתי במסגרת ההודעה הזו? ‏אופקאלףשיחה‏ • י"ב באלול ה'תשע"ד • 16:42, 7 בספטמבר 2014 (IDT)
כן, זה שזיהה מקף רגיל ופיצל. בורה בורה - שיחה 18:21, 7 בספטמבר 2014 (IDT)
הרצתי, כלום לא קרה. ‏אופקאלףשיחה‏ • י"ג באלול ה'תשע"ד • 19:13, 7 בספטמבר 2014 (IDT)
לדעתי הרצת עם המקף השני! הרץ עם המקף הרגיל, כמו בפעם הראשונה. בורה בורה - שיחה 04:06, 8 בספטמבר 2014 (IDT)
יכול להיות, תיכף אבדוק. ‏אופקאלףשיחה‏ • י"ג באלול ה'תשע"ד • 13:56, 8 בספטמבר 2014 (IDT)
לא שכחתי אותך, יש לי שני מבחנים גדולים השבוע. תגיד אם זה דחוף ואז אריץ עכשיו.אופקאלףשיחה‏ • י"ז באלול ה'תשע"ד • 12:39, 12 בספטמבר 2014 (IDT)
גם אני לא הייתי פה כמה ימים... אם יש לך כמה דקות - הרץ בבקשה. בורה בורה - שיחה 06:13, 14 בספטמבר 2014 (IDT)
אכן הבוט ניקה עד האחרון! שלב א' הסתיים. בורה בורה - שיחה 21:00, 15 בספטמבר 2014 (IDT)

משתמש:בורה בורה/הסבות

הכנתי שם את המפרט של הסבת תבנית:מונרך --> תבנית:מנהיג. התוכל בזמנך החופשי להסתכל אם עשיתי תקין? בדף השיחה יש כ-45 ערכים אותם זיהינו לטיפול ידני לאחר ההסבה. אם הכל תקין "רשאי אש". נקווה לתוצאות מעולות כמו בהסבת תבנית מנהיג! בתודה מראש. בורה בורה - שיחה 21:00, 15 בספטמבר 2014 (IDT)

טלאל, מלך ירדן הוא דוגמה טובה לבדיקה. בורה בורה - שיחה 21:05, 15 בספטמבר 2014 (IDT)
מקווה שעברת את הבחינות בהצלחה! בורה בורה - שיחה 17:54, 19 בספטמבר 2014 (IDT)
תודה על הדאגה. כן, הן עברו בסדר. אשתדל להגיע לזה בקרוב. ‏אופקאלףשיחה‏ • כ"ה באלול ה'תשע"ד • 18:03, 19 בספטמבר 2014 (IDT)
אופק, מקווה שהבחינה אתמול עברה בהצלחה. אני ממש מבקש להריץ את הבוט בהקדם. הרצנו כבר שלושה מבצעי נקיון (שם בשפת המקור, מדינה ואולי משתמש:שמזן זוכר את השלישי...) על הערכים המקושרים, ולאחר ההסבה, נצטרך לחזור עליהם. זה מאמץ כפול. תודה. בורה בורה - שיחה 19:09, 21 באוקטובר 2014 (IDT)
רק לוודא, כל הפרמטרים שנשארו ריקים ב"הסבות" לא קיימים בתבנית מונרך וצריכים להופיע ריקים בתבנית מנהיג?אופקאלףשיחה‏ • כ"ח בתשרי ה'תשע"ה • 16:32, 22 באוקטובר 2014 (IDT)
נכון ב-100%. רק לשים את שם הפרמטר ללא תוכן. בורה בורה - שיחה 17:13, 22 באוקטובר 2014 (IDT)
תיקנתי בתבנית את הבעיות שהיו ביוליוס קיסר. הסב את וילם השתקן, שנראה ש-32 הצאצאים שלו ו-15 הנשים יוצא גם בסדר... בורה בורה - שיחה 19:01, 22 באוקטובר 2014 (IDT)
בוצעאופקאלףשיחה‏ • כ"ט בתשרי ה'תשע"ה • 13:23, 23 באוקטובר 2014 (IDT)
נראה מעולה! לך על זה. בורה בורה - שיחה 17:32, 23 באוקטובר 2014 (IDT)


סוף העברה
בורה בורה - שיחה 20:17, 23 באוקטובר 2014 (IDT)

מפרט עלין רץ בוט ההסבה

הבוט משתמש:OfekBot רץ ביום 23 באוקטובר 2014 והסב את כל הערכים על פי מפרט זה:

מונרך

בורה בורה - שיחה 20:11, 23 באוקטובר 2014 (IDT)

חזרה לדף "מונרך".