ארכיונים:ארכיון 1ארכיון 2ארכיון 3ארכיון 4ארכיון 5ארכיון 6ארכיון 7ארכיון 8ארכיון 9ארכיון 10

קראו עלי בדף המשתמש שלי. השאירו הודעה בעזרת כפתור פסקה חדשה. השיבו בעזרת כפתור עריכה. כדי שהמשתתפים בדיון יוכלו לתקשר בקלות ולהבין מי כתב כל משפט, נהוג לחתום בדפי שיחה באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני ~) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה.
נוסף על כך, נהוג להזיח תגובה באמצעות נקודתיים (הסימן :) בתחילת התגובה. כך נשמר הסדר בשיחה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים – נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. בברכה,אנא הקפידו על כללי התנהגות בין חברי הקהילה.

רוג'ר פריי, "נהר עם צפצפות"
רוג'ר פריי, "נהר עם צפצפות"

תגובה:ויקיית פארק היורה

הועבר לדף שיחת משתמש:שי אביגד#ויקיית פארק היורה

תיקון עריכה בדף של ארגון הטרור חמאס

אתה מבין שחמאס הוא ארגון טרור ולא "התנגדות", יש לקרוא לילד בשמו. למה לך יש את הסמכות לקבוע מה נכון ומה לא ? אשמח לאסמכתא המסמיכה אותך לקבוע איזה ארגון הוא התנגדות ואיזה טרור.

https://www.search.com.vn/wiki/en/List_of_designated_terrorist_groups

בבקשה קישור מהאתר ויקיפדיה .

אני מבקש להחזיר את התיאור של הערך הזה כמו שהיה, כי זו עובדה.

אם לא, דורש שתפנה אותי לגורם מעליך .

בברכה,חיים

Haimwack - שיחה 13:07, 4 בנובמבר 2015 (IST)

חיים, בעריכתך שינית את התרגום של حركة المقاومة الاسلامية מ"תנועת ההתנגדות האסלאמית" ל"ארגון טרור איסלאמי הקורא להשמדת העם היהודי" - זו השחתה לכל דבר ועניין. בנוגע להגדרת החמאס כארגון טרור, ראה שיחה:חמאס/ארכיון 2#חמאס כארגון טרור. יואב נכטיילרשיחה 13:13, 4 בנובמבר 2015 (IST)

קראתי כמה שורות מהשיחה ואני רואה שאתה בשלך? זה ארגון טרור נקודה אין צורך למחוק את הערבית מהעמוד אבל ארגון טרור זה ארגון טרור לא משנה איך תסובבו את זה בשמאל.

אתה לא רוצה שיהיה רשום השמדת העם היהודי, סבבה אני זורם איתך למרות שאני לא מסכים. אבל ארגון טרור הולך להיות רשום שם, אם אתה מסכים אז הכל בסדר ותערוך את זה איך שבא לך אבל אם לא, יש לנו בעיה ואני רוצה

לפנות לממונים עליך, תודה

Haimwack - שיחה 13:20, 4 בנובמבר 2015 (IST)

אני לא מנהל אתך דיון בצורה הזאת. אם תמשיך להשחית תיחסם. יואב נכטיילרשיחה 13:36, 4 בנובמבר 2015 (IST)
אני נורא מצטער אם פגעתי בך בצורה כלשהיא. בוא נתחיל מחדש. נעים מאוד שמי חיים ואני ערכתי ערך בויקיפידה. אנא הצג את עצמך בבקשה. ואני לא ציני .Haimwack - שיחה 14:12, 4 בנובמבר 2015 (IST)
כל מה שאתה צריך לדעת עלי מופיע בדף המשתמש שלי. יואב נכטיילרשיחה 14:48, 4 בנובמבר 2015 (IST)
מצויין, ע"פ איזה סרגל את מחליט אם הערך נכון או לא ?Haimwack - שיחה 14:53, 4 בנובמבר 2015 (IST)
התרגום של حركة المقاومة الاسلامية הוא לא "ארגון טרור איסלאמי הקורא להשמדת העם היהודי", ולכן החלטתי שהעריכה שלך לא נכונה. יואב נכטיילרשיחה 15:29, 4 בנובמבר 2015 (IST)

This Month in GLAM: October 2015





Headlines
Read this edition in fullSingle-page

To assist with preparing the newsletter, please visit the newsroom. Past editions may be viewed here.

אתר טבע ונופים בישראל

שלום יואב, האתר הזה הוא אתר משובח שאני נעזרת בו רבות. הוא לא אתר טיולים, אלא אתר שנותן מידע רב על שמורות טבע בישראל, גנים לאומים ועוד. אני לא רואה בעיה עם אתר זה, מבחינתי הוא אתר מועדף לקחת ממנו מידע ולהסתמך עליו. וכקוריוז לידיעתך לעמית לוינסון בעל האתר יש גם חשבון בוויקיפדיה משתמש:Inature. והוא מסייע ועוזר כשפונים אליו. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 17:32, 16 בנובמבר 2015 (IST)

שלום חנה. אני חושב אחרת ממך, האתר הזה הוא בהחלט אתר טיולים, ולדעתי ויקיפדיה לא צריכה להסתמך על אתרים כאלה. אני מבין שאין הסכמה בנושא הזה, ראי גם את הדיון בדף השיחה של שושושושון. אני לא מתכנן לפתוח דיון בנושא, ולא להסיר קישורים לאתר בעתיד הקרוב. יואב נכטיילרשיחה 17:40, 16 בנובמבר 2015 (IST)

הוספה ושינוי לערך גלובוס

ליואב שלום. שמי אילן ואני ויקיפדיסט מתחיל ( בגיל מתקדם ), בקורס באוניברסיטה. ברצוני להוסיף חומר לערך "גלובוס". במחשבה שפונים אליו גם חבר'ה צעירים, זה יכלול תמונות צבעוניות. תוכל לראות את שתי התמונות הנוכחיות בשחור-לבן? ניראה לי לא משהו ואולי יש מקום להסירן אם אמצא תמונות יפות צבעוניות ( אם ויקיפדים נוספים יסכימו לכך כמובן ).

אך לפני-כן: תירגמתי מצרפתית ערך מעניין על שני גלובוסים גדולים ישנים: "הגלובוסים של קורונלי" . הם נמצאים אצלי בטיוטא: משתמש:Hexagone59/גלובוסים של קורונלי. רשמתי בתחתית הטיוטא 3 בעיות שיש לי:

א. תרגום המילה PLAN לעברית בהקשר של מפות ותוכניות

ב. איני מצליח למצוא את אחת האסמכתאות

ג. הצגת שתי תמונות שאני לא מצליח להציג . אולי בעית זכויות יוצרים ?

אשמח מאוד מאוד לעזרה . תודה. משתמש:Yoav Nachtailer Hexagone59 - שיחה 01:58, 19 בנובמבר 2015 (IST)

סליחה שאני מתפרץ.
  1. בנוגע לתרגום אתה יכול לפנות בויקיפדיה:ייעוץ לשוני. plan במובן של מפות הוא פשוט מפה למשל fr:plan-relief היא מפת תבליט.
  2. אם כך, אליך לותר על האסמכתא הזו.
  3. תכנס לתמונה ותראה האם היא נמצאת בויקישיתוף או מקומית שם. אם היא בוויקישיתף, אין בעיה לקשר כאן. אם לא, יש להעלות מקומית אצלנו. איך בודקים? איך מעלים תמונה? את כל זה אתה יכול לקרוא בעזרה:תמונות (תשתמש בתפריט השמאלי כדי לעבור לדפים הרלוונטיים).
בהצלחה, אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:05, 19 בנובמבר 2015 (IST)
תודה ליונה על תשובותיו. בנוגע לבעיה ב., אשמח לעזור לך למצוא את האסמכתה, אבל כפי שיונה אמר אם לא נמצא עליך להסיר אותה. יואב נכטיילרשיחה 13:14, 19 בנובמבר 2015 (IST)
הציטוט, "הגדול בכל הזמנים", הוא מהקדמה של ד"ר Helen Wallis (אנ') להוצאה של "Libro dei Globi" (אמסטרדם, 1969). לא מצאתי את ההקדמה באינטרנט, אבל כן מצאתי מאמר שלה שזמין לקריאה בJstor‏ "Coronelli's Libro Dei Globi" ‏(Der Globusfreund, 18/20, pp. 124–129). יואב נכטיילרשיחה 13:37, 19 בנובמבר 2015 (IST)
תודה לכם, אני לא יודע איך מעבירים טיוטא למרחב הערכים, אפשר עזרה? האם יש לכם הערות לגבי הסגנון או התוכן ? יואב נכטיילר יונה ב. Hexagone59 - שיחה 15:41, 20 בנובמבר 2015 (IST)
בנוגע להעברה, ראה עזרה:איך לשנות שם של דף: "להעברה של ערך מטיוטה פרטית במרחב המשתמש למרחב הערכים, יש לבחור בתיבה הימנית באפשרות "(מרחב הערכים)" ובתיבה השמאלית בשם המיועד לערך. שימו לב שאינכם משאירים בשם הערך את שם המשתמש שלכם". ערכתי את הטיוטה שלך - אתה יכול לראות את השינויים כאן וללמוד לעתיד. יואב נכטיילרשיחה 17:00, 20 בנובמבר 2015 (IST)
תודה :-) זה הערך הראשון שאני כותב במלואו בויקיפדיה Hexagone59 - שיחה 21:33, 20 בנובמבר 2015 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! יואב נכטיילרשיחה 21:57, 20 בנובמבר 2015 (IST)

This Month in GLAM: November 2015





Headlines
Read this edition in fullSingle-page

To assist with preparing the newsletter, please visit the newsroom. Past editions may be viewed here.

חונכות

שלום יואב ובוקר טוב, עקב הערות על הערכים שלי, והרבה התווכח טעות ממני, הייתי רוצה חונך, להתחיל פה דף חדש,. האם אתה מוכן להיות החונך שלי? תודה מראש,Mikey641 - שיחה 06:25, 14 בדצמבר 2015 (IST) Mikey641 - שיחה 06:25, 14 בדצמבר 2015 (IST)

שלום מייקי, אני מוכן לחנוך אותך. תקרא את ויקיפדיה:חונכות#חונכות חובה - שני הסעיפים הראשונים חשובים במיוחד. חשוב לקרוא את ויקיפדיה:כללי התנהגות בין חברי הקהילה ולהקפיד על צורת התנסחות ראויה, רצינית ורהוטה בדפי שיחה. תנסה לעבור על מה שכתבת לפני שאתה לוחץ "שמור", כך טעות כדוגמת "והרבה התווכח טעות ממני" הייתה נמנעת.
בתור התחלה, אני ממליץ שנעבוד על הערכים שכתבת. בהצלחה, יואב נכטיילרשיחה 12:56, 14 בדצמבר 2015 (IST)
הי יואב. אני לקחתי אחריות על כך. דף חדש לגמריי. יום טוב! אנדרסן - שיחה 18:48, 14 בדצמבר 2015 (IST)

יצירת ערך באנגלית

היי יואב,מה שלומך? קיבלתי את ההודעה שלך על כך שהערך באנגלית שניסיתי להעלות נמחק.האם תוכל בבקשה לעזור? יש לי ערך בשפה העברית, ואני רוצה לייצר אותו באנגלית ולהוסיף קישור כמובן. הטקסט כבר מתורגם לאנגלית.אני לא כל כך מנוסה ביצירת ערכים בויקיפדיה, אודה מאד אם תוכל לסייע בעניין הזה בבקשה. תודה רבה!יוליה ―Yuliabin (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

היי. העלית ערך בשפה האנגלית לוויקיפדיה העברית ולכן מחקתי אותו. בוויקיפדיה העברית הערכים נכתבים בשפה העברית. אם ברצונך לכתוב ערך בוויקיפדיה האנגלית בשפה האנגלית, תעלי אותו לכאן. יואב נכטיילרשיחה 13:46, 15 בדצמבר 2015 (IST)

יואב, תודה רבה על עזרתך. הערך המתורגם נוצר. יום נעים, יוליה--Yuliabin - שיחה 14:35, 15 בדצמבר 2015 (IST)

ניטור

היי יואב, מה שלומך? קודם כל, תודה שאתה מקדיש זמן לניטור, אני יודעת שזה מאוד שוחק ואני מעריכה את זה שאתה עושה את זה. רק רציתי הערה קטנה לתשומת לבך, כשאתה משחזר עריכה של משתמש, תוכל בבקשה לבדוק שאין השחתות נוספות של אותו המשתמש (ספציפית לגבי 80.246.139.165 (שיחה | תרומות | מונה) שעריכתו שוחזרה ע"י אנונימי). יום מעולה :), נטע - שיחה 20:13, 16 בדצמבר 2015 (IST)

היי נטע. תודה על ההערה. אני בדרך כלל עושה את זה, במקרה הנ"ל כנראה שכחתי. יואב נכטיילרשיחה 20:48, 16 בדצמבר 2015 (IST)
סבבה, רק לוודא :). יום טוב! נטע - שיחה 12:03, 22 בדצמבר 2015 (IST)

סיבה למחיקת דף בויקיפדיה

היי, ראיתי שמחקת לי את הדף Just Cause 3, אשמח אם תפרט לי למה מחקת לי אותו, תודה :)

התחלתי לעבוד עליו היום ולהתקדם עם זה לאט לאט.

בתודה, Kazrikoz

שלום. בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: . הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה..
אם אתה רוצה לעבוד על ערכים ולהתקדם לאט לאט תעבוד בדף טיוטה. מחקתי את "Just Cause 3" (ואת "Square enix") כי הם היו קצרים מאוד ולא נכתבו בסגנון המקובל בוויקיפדיה. אני ממליץ לך לקרוא מדריכים בתפריט העזרה כדוגמת צעד אחר צעד. בהצלחה, יואב נכטיילרשיחה 22:22, 21 בדצמבר 2015 (IST)

This Month in GLAM: December 2015





Headlines
Read this edition in fullSingle-page

To assist with preparing the newsletter, please visit the newsroom. Past editions may be viewed here.

מחיקת הערך "המסלול דרך האופניים למטרה"

שלום יואב,לא הצלחתי למצוא את כפתור "פיסקה חדשה" כדי להגיב לך, לכן מגיבה דרך המייל.ראיתי שמחקת את הערך "המסלול דרך האופניים למטרה" בגלל שלדעתך יש בו מידע שיווקי.

העמותה היא ללא מטרות רווח וכל הפעילויות המתקיימות בה הן למען המשך הקיום והגדלת הפעילות עם נוער בסיכון. אנחנו רואים באופניים ככלי טיפולי- שיקומי- חינוכי והמטרה היא להביא אותו לכמה שיותר אוכלוסיות מוחלשות.

אין בעיה לשנות ולמחוק חלק מהדברים שכתבנו ,ולהשאיר רק את מטרות וחזון העמותה בכדי להוריד את הפן "הפירסומי".

האם יש אפשרות כזו? האם תוכל להעלות את הערך שוב כדי שאערוך אותו מחדש לאישורך, עבדתי עליו די הרבה זמן ואין לי עותק עדכני של מה שהעלתי עם הקישורים הרבים שהוספתי.

תודה,אליאן2.54.12.215 14:50, 18 בינואר 2016 (IST)

שלום אליאן. קודם כל, אני ממליץ לך להירשם לוויקיפדיה (ראו ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?). שחזרתי את הערך לטיוטה:המסלול דרך האופניים למטרה. פרסומת זה לא רק לעסק מסחרי אלא גם למלכ"ר. יש להקפיד על סגנון ומבנה של ערך אנציקלופדי, ראו דוגמאות בקטגוריה:ישראל: עמותות. יואב נכטיילרשיחה 15:34, 18 בינואר 2016 (IST)

מנזר לטרון - מבקש עזרה בתיקון הערך מנזר השתקנים בוויקפדיה,

כאיש הקשר של מנזר לטרון מזה ששים שנה ראיתי שיש אי דיוקים רבים בערך של המנזר המופיע תחת הערך מנזר השתקנים ולא מנזר לטרוןנראה לי שכדאי לערוך ערך חדש תחת השם הנכון של המנזר אבקש את חוות דעתך ועזרתךבתודה - זאבן Zebanbl (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום Zebanbl. ראשית, בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: . הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה..
לשינוי שם הערך יש לפתוח דיון בדף השיחה בעזרת {{שינוי שם}}. את אי-הדיוקים ניתן לתקן בערך הקיים.
יואב נכטיילרשיחה 18:21, 26 בינואר 2016 (IST)

מחיקת חשבון המשתמש שלי

שלום מדבר meir59563 רציתי לבקש אם תוכלי להסיר את המשתמש שלי אני כבר לא משתמש בו ואני לא רוצה שהיה קיים הוא יותר. אני פשוט לא מצליח למחוק אותו.

לא ניתן למחוק חשבון. מחקתי את דף המשתמש שלך. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:50, 27 בינואר 2016 (IST)

שלום, הגעתי דרך ה׳חממה׳

רציתי לשאול שאלה טכנית. אני מתרגם ערכים חדשים מאנגלית, ורציתי לדעת מה הדרך לקשר בין ערך חדש שיצרתי, לערך קיים בשפות שונות (כפתור ה׳לקריאה בשפה אחרת׳).רב תודות!01nozu - שיחה 08:02, 28 בינואר 2016 (IST) 01nozu - שיחה 08:02, 28 בינואר 2016 (IST)

בצד שמאל, איפה שאמורות להיות השפות מופיע קישור שלחיצה עליו פותחת חלון קופץ בו ניתן להזין את קוד השפה (en לאנגלית) ואת השם באותה שפה. אישור יקשר לרשימת כל השפות שנמצאות בוויקינתונים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:51, 28 בינואר 2016 (IST)

ליואב שלום

מנזר לטרוןכאשר אני מתקן את הערך האם זה בסדר מבחינת כללי ויקיפדיה שאני מציין את הספר שכתבתי בנושא זה? Zebanbl (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום. התשובה היא כן. יואב נכטיילרשיחה 18:39, 31 בינואר 2016 (IST)

היי :)

הרגע עמדתי למחוק את דף השיחה של דרור נובלמן, אבל הקדמת אותי. :) בכל אופן, לא מחקת את השורה שמכילה פרטים מדף השיחה (דיברנו על זה בעבר). רצוי שתקציר המחיקה יכיל רק את הסיבה למחיקה, בלי פרטים מזהים באשר למה שהיה שם קודם. אלדדשיחה 13:59, 1 בפברואר 2016 (IST)

היי, למה למחוק? אין שם תוכן בעייתי או פרטים אישיים. לדעתי עדיף להשאיר את השורה בשביל שניתן יהיה לראות למה מחקתי. יואב נכטיילרשיחה 14:15, 1 בפברואר 2016 (IST)

ערך מומלץ

הי יואב. התחלתי לעבוד מעט על הערך טיטניק ועברה בי המחשבה שאולי הוא יכול להפוך להיות ערך מומלץ? אשמח לדעתך... כי אני לא כל כך בקיאה בתחום... תודה רבה מראש דריה - שיחה 13:32, 10 בפברואר 2016 (IST)

היי דריה. זה ערך טוב, אבל הוא די קצר בהשוואה לערך באנגלית לדוגמה. ניתן להרחיב אותו על סמך עשרות הספרים והמאמרים שנכתבו בנושא. יש דף של קריטריונים - ויקיפדיה:ערכים מומלצים/קריטריונים לקביעת ערך מומלץ. יואב נכטיילרשיחה 13:43, 10 בפברואר 2016 (IST)
הי יואב. תודה רבה. אני יודעת שבהשוואה לערך באנגלית הוא באמת די קצר, אבל הערך באנגלית הוא קצת מטורף... הוא מדבר על כל פרט ופרט (כמו הצורה של המנוע, והצורה של כל סיפון...), וגם יש ערכים נפרדים לכל דבר כמו על הספינה עצמה, על סירות ההצלה שלה, על הטביעה עצמה, על ועדת החקירה שאחרי. אני לא יודעת עד כמה הערך בעברית צריך לפרט את כל הדברים האלה...מה אתה חושב? בינתיים אני אתחיל לעבוד ונראה מה יצא מזה . תודה רבה. דריה - שיחה 13:52, 10 בפברואר 2016 (IST)
בהצלחה. אין צורך להגיע לרמה של הערך באנגלית, אבל צריך להרחיב. שימי לב שיש פרקים ממש קצרים כמו הרקע, "חשיפת שרידי הספינה" ו"הנצחה". יואב נכטיילרשיחה 14:00, 10 בפברואר 2016 (IST)
אני אנסה להרחיב. תודה רבה רבה. דריה - שיחה 14:03, 10 בפברואר 2016 (IST)

This Month in GLAM: January 2016





Headlines
Read this edition in fullSingle-page

To assist with preparing the newsletter, please visit the newsroom. Past editions may be viewed here.

קישורים

שלום יואב, ערכתי את הערך "ולדמר הראשון, מלך דנמרק". בפיסקה האחרונה כתבתי שב-1170 הצליח ולדמר להכתיר את בנו קנוט בן השבע למלך שותף. כאשר נכנסתי פעם נוספת לערך ולדמר הראשון, ראיתי שהמילה קנוט מופיעה בצהוב במקום בכחול ושהיא מפנה לקנוט אחר ולא לקנוט השישי בנו של ולדמר הראשון. ניסיתי למחוק את השם "קנוט" ולכתוב במקום זה את המשפט "... להכתיר את בנו קנוט בן השבע למלך שותף, מי שיהיה קנוט השישי, ..." כאשר המילים "קנוט השישי" הם יהיו הקישור הפנימי, אבל לא הצלחתי. אודה לך על עזרתך. Nissecat - שיחה 18:49, 27 בפברואר 2016 (IST)

שלום, לא הצלחת ליצור קישור פנימי מ"קנוט השישי" כי הערך נקרא "קנוט השישי, מלך דנמרק". על מנת לקשר לערך בשם אחד, עם כותרת אחרת - [[קישור|כותרת הקישור]] (ראה עזרה:קישורים), כך עשיתי בערך - [[קנוט השישי, מלך דנמרק|קנוט]]. יואב נכטיילרשיחה 19:01, 27 בפברואר 2016 (IST)

תודה על תרומתך בערך הטרי בנה של אפרודיטה

תודה שתרמת לבניית הערך ושיפרת והוספת. תמשיך לתרום ולתת מעצמך דברים טובים לקהילה.
שיהיה לך יום סוכר, תור.ויקטוריאנוס - שיחה 19:15, 22 במרץ 2016 (IST)

תודה לך, לילה טוב. יואב נכטיילרשיחה 00:54, 23 במרץ 2016 (IST)

יואב בן-חלב

היי יואב :)
מוזכר שם העיתון "ערוץ הילדים", אבל הקישור מפנה לערוץ הילדים. :) אלדדשיחה 14:46, 27 במרץ 2016 (IDT)

היי, ראה ערוץ הילדים#מותגים, "עיתון ערוץ הילדים". יואב נכטיילרשיחה 15:13, 27 במרץ 2016 (IDT)
תודה, תיקנתי את הקישור בערך, בהתאם. אלדדשיחה 18:29, 27 במרץ 2016 (IDT)

שלומית אברמסון

תודה על הצעתך לעזור. נתקלתי בבעיה כשניסיתי לשייך את הערך שלומית אברמסון לקטגוריה סופרים ישראלים שמה מופיע בקטגוריה תחת האות ש (שמה הפרטי) ולא א (שם משפחתה) תוכל לעזור? תודה Osnatzr - שיחה 10:59, 3 באפריל 2016 (IDT)

בשביל זה יש את התבנית "מיון רגיל". הקוד הוא {{מיון רגיל:שם משפחה, שם פרטי}} ([1]). יואב נכטיילרשיחה 11:29, 3 באפריל 2016 (IDT)

כתיבת ערך חדש

הי יואב,

האם אתה מעניק שירות של כתיבת ערך חדש? ―ממינקה1 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

אם את מתכוונת לשירות בתשלום אז לא. אשמח לעזור לך לכתוב ערך בהתנדבות. יואב נכטיילרשיחה 11:33, 10 באפריל 2016 (IDT)

תודה על פנייתך המהירה

ישנו ערך בשם "מכבי קריית מוצקין" אותו ברצוני לערוך. להיכן עלי להעלות טיוטה לבדיקה אם נכתב בצורה תקינה?תודה. ―אתיאתי (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

קודם כל, בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: . הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה..
בדף משתמש:אתיאתי/טיוטה (טיוטה אישית) או בטיוטה:מכבי קריית מוצקין (טיוטה ציבורית). יואב נכטיילרשיחה 21:03, 16 באפריל 2016 (IDT)

תודה רבה

על עזרתך האדיבה.--אתיאתי - שיחה 23:24, 16 באפריל 2016 (IDT)

בבקשה :-) יואב נכטיילרשיחה 23:34, 16 באפריל 2016 (IDT)

כוכב איכותי!

כוכב איכותי
כל הכבוד מתיאל - שיחה 17:30, 17 באפריל 2016 (IDT)
תודה רבה. יואב נכטיילרשיחה 17:32, 17 באפריל 2016 (IDT)

"לא משתמשים במקף עליון בוויקיפדיה"

מאיפה המצאת את זה?! זה ויקיפדיה בעברית או בג'יבריש?! (שים לב שהמקף עליון נמצא בתווים למטה) ♦ ‏Meni yuzevich‏ ♦ בית חב"ד לכולם ♦ כ"ו בניסן ה'תשע"ו 14:06, 4 במאי 2016 (IDT)

קודם כל סגנון כזה לא מקובל בדף השיחה שלי. שנית, זו ממש לא המצאה שלי. מקף עליון לא נגיש במקלדת סטנדרטית ולכן לא נהוג להשתמש בו בוויקיפדיה. גם אם יוחלט שכן להשתמש בו, בוודאי שאין להחליף ידנית. יואב נכטיילרשיחה 14:36, 4 במאי 2016 (IDT)
א. אשמח לראות את זה ב'ספר החוקים של ויקיפדיה'. ב. לא הבנתי מה הקשר. ג. נניח שהאות א' לא הייתה נמצאת במקלדת - היינו משתמשים באות ע' במקום?! ד. אין לי בוט שעושה את זה... ♦ ‏Meni yuzevich‏ ♦ בית חב"ד לכולם ♦ כ"ו בניסן ה'תשע"ו 14:44, 4 במאי 2016 (IDT)
ורק רציתי לציין שעלי מאוד לא מקובל הבריונות של המשתמשים הוותיקים פה שעושים ככל העולה על רוחם ♦ ‏Meni yuzevich‏ ♦ בית חב"ד לכולם ♦ כ"ו בניסן ה'תשע"ו 14:49, 4 במאי 2016 (IDT)
לא כל חוק בוויקיפדיה הוא חוק כתוב, הנושא נדון בעבר וכך הוחלט.
אני לא יודע על איזו בריונות אתה מדבר, דווקא אתה הוא זה שפנית אלי בתוקפנות ושחזרת אותי עם תקציר ארסי. יואב נכטיילרשיחה 14:51, 4 במאי 2016 (IDT)
יואב, איזה מערכת הפעלה יש לך? כיום מקף עליון נגיש. תנסה alt+-. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 14:52, 4 במאי 2016 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: אשמח לקבל לינק לדיון הנ"ל...
אתה הוא זה שביטל את העריכה שלי בטענה שמנוגדת לכללי העברית... לכן גם שמתי לך בתקציר את הכלל שכתוב בוויקיפדיה בעצמה מקף#שימושים, מכך יוצא שויקיפדיה סותרת את הערך של עצמה, קצת מוזר... סליחה אם נעלבת מכך שהשתמשתי בעברית נכונה ♦ ‏Meni yuzevich‏ ♦ בית חב"ד לכולם ♦ כ"ו בניסן ה'תשע"ו 14:56, 4 במאי 2016 (IDT)
יונה, Windows 7. בדרך שהצעת המקף יוצא מוזר: המאה ה ֿ19, לעומת המאה ה־19 דרך ה"סימני פיסוק" למטה.
מני, לא טענתי שעריכתך מנוגדת לכללי העברית, אלא שהיא מנוגדת לנוהג בוויקיפדיה. לגבי דיונים קודמים אתה יכול לחפש במזנון ובייעוץ הלשוני, יש כמה דיונים שעוסקים בנושא. מצאתי את הדף הזה, בו נכתב "לרוב משתמשים בוויקיפדיה במקף אנגלי (מקף לא גבוה, שעל המקלדת) ולא עברי". יואב נכטיילרשיחה 15:06, 4 במאי 2016 (IDT)
אז זה לא ראייה שלא להשתמש בסימן הזה או לבטל את העריכה, זה רק בדיעבד ♦ ‏Meni yuzevich‏ ♦ בית חב"ד לכולם ♦ כ"ו בניסן ה'תשע"ו 15:14, 4 במאי 2016 (IDT)

שמירת טיוטות

שלום יואב. אם אני פותח טיוטה, כותב תקציר, מוסיף תבנית {בעבודה} ועושה שמירה, האם זה נשמר כטיוטה בדפי המשנה שלי, או נשמר במרחב הערכים? בכל מקרה, מה הדרך הנכונה ביותר לשמור טיוטה שאני עובד עליה?

שאלה שניה - איזו תבנית צריך להוסיף לתמונה שאני מעלה מויקישיתוף לערך שאני כותב? נדב - שיחה 18:59, 8 במאי 2016 (IDT)

שלום נדב. לשאלתך הראשונה, אם אתה פותח טיוטה במרחב המשתמש - משתמש:Bynadav/טיוטה זה בדפי המשנה שלך, אם אתה פותח בטיוטה:שם הערך אז זה במרחב טיוטה (ראה: ויקיפדיה:מרחב טיוטה). בשתי הדרכים זה לא במרחב הערכים - ושתיהן נכונות.
את שאלתך השנייה לא בדיוק הבנתי. לא צריך להעלות תמונה מוויקישיתוף, אלא פשוט לקשר אליה מהערך - [[קובץ:שם הקובץ]], ללא שימוש בתבניות.
יואב נכטיילרשיחה 19:22, 8 במאי 2016 (IDT)
אוקי, כי ראיתי בערכים אחרים משהו כזה. אנסה. נדב - שיחה 19:57, 8 במאי 2016 (IDT)
וכמובן, תודה...נדב - שיחה 19:59, 8 במאי 2016 (IDT)
בבקשה :-) יואב נכטיילרשיחה 20:04, 8 במאי 2016 (IDT)

נראה לך הוגן להסיר מידע נכון מתוך ערך, בזמן שיש עליו דיון חשיבות, על ידי אחד המתנגדים לערך?

באמת, מפעיל מערכת? כתבת שהוא צודק - תחשוב שוב אם זו התנהלות צודקת או מלוכלכת. הכי קל למחוק מידע מערך שעשוי לתרום לחשיבות - ואז לטעון שאין לו חשיבות. בורוקינה פסו - שיחה 18:48, 24 במאי 2016 (IDT)

כן, אני חושב שזה הוגן. אין מניעה לערוך ערך בזמן דיון חשיבות. אם יהיה רוב לעמדה שלך - אז ניתן יהיה להחזיר את המשפט. יואב נכטיילרשיחה 18:51, 24 במאי 2016 (IDT)

הרב מאיר יחזקאל הולצברג

ברצוני לכתוב דף על אב סבי רבי מאיר יחזקאל הולצברג שהיה רב ושוחט של המושבה ראש פינה מ1910עד 1956 לא הוזן פרמטר עבור המשתמש/ת או האנונימי אשר שכח לחתום, או שהוזן פרמטר אנונימי לא מזוההמש:אנונימי ‌ 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום מאיר הולצברג. בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: . הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה..
מחקתי את הערך כי אורכו היה שורה. אני לא מכיר את אב סבך ולא יודע אם יש לו חשיבות אנציקלופדית.
יואב נכטיילרשיחה 23:56, 27 במאי 2016 (IDT)

כלכלה פוסט קיינסיאנית

היי יואב, ניסיתי לבצע הגהה לדף, אשמח אם תעיין בו ותראה אם נכון להסיר את פסקת ה"דורש עריכה".Meiv11 - שיחה

היי. ביצעתי עריכה נוספת והסרתי את ה"דורש עריכה", אך עוד צריך לערוך את הערות השוליים בהתאם לנהוג בוויקיפדיה. לדוגמה, בהערה מס' 1: {{הערה|Skidelsky 2009, p. 42}}. יואב נכטיילרשיחה 23:21, 30 במאי 2016 (IDT)
כן, גם אני ראיתי את זה, אבל לא הספקתי להגיע לזה, תודה. מקווה שאתפנה לעניין בימים הקרובים (או שאולי Haeconomist שהתחיל לחבר את הערך יעשה זאת).Meiv11 - שיחה
בסדר גמור. יום טוב. יואב נכטיילרשיחה 09:19, 31 במאי 2016 (IDT)

הודעה מאלדור עזרן

אני צריך עזרה ―אלדור עזרן (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

כיצד אוכל לעזור? יואב נכטיילרשיחה 20:18, 5 ביוני 2016 (IDT)

הודעה מסטבו

שלום יואב,


לפני שלושה ימים הודעת לי על שינוי הרשאת עריכת משתמש לעריכה אוטומטית. אחרי 19 שעות ביטלת. (ראיתי גם את הפרוטוקול, ואת הבחורה שכתבה שטויות בקשר לכך שאני לא עונה להערות. (עובדה לא נכונה ושקרית לחלוטין.


א. אין לי כל עניין בשינוי וגם בביטול. (כל ההגדרות הנ"ל רחוקות ממני).


ב. אתה עובד בצורה חובבנית ולא מדויקת וגורם נזק רב. אתם חושבים שאנשים הם מריונטות.


ג. עובדים בוויקיפדיה אנשים שלא מנתחים מצבים ועובדות לעומק, וחבל.



בברכה, סטבו - שיחה 11:12, 6 ביוני 2016 (IDT)

שלום סטבו. קודם כל מתנצל על עוגמת הנפש. הטענה שאתה לא עונה להערות היא עובדתית כפי שניתן ללמוד מדף השיחה שלך. אני לא חושב שטעות שנעשתה בתום לב הופכת את כל עבודתי לחובבנית, אבל זכותך לחשוב אחרת. יום טוב, יואב נכטיילרשיחה 12:39, 6 ביוני 2016 (IDT)

עריכתך בדף טרנספורמייס

תודה על עריכתך בדף טרנספורמייס... ודרך אגב, מה שמחקת, מפעיל מערכת אחר אמר לכתוב על זה... Daniel - שיחה 17:58, 9 ביוני 2016 (IDT)

באנציקלופדיה אין מקום להוראות משחק או לניסוח כמו "איך לשחק במשחק?" או "shaman (שאמאן) - מה זה?". יש לתאר את ה"משחקיות" באופן כללי, ולפרט יותר על הפיתוח של המשחק, הביקורת, ההצלחה וכו'. יואב נכטיילרשיחה 19:52, 9 ביוני 2016 (IDT)

תודה Daniel - שיחה 12:32, 10 ביוני 2016 (IDT)

הזמנה

שלום יואב.

רציתי להזמין אותך אישית להשתתף במיזם ויקייטנה שבאחריותי. המיזם מתאים לכל הגילאים ופועל בימים ראשון עד שישי, אבל לא תמיד חייבים להראות נוכחות.
המיזם בא במטרה לגוון בפעילויות, לרכוש ידע נוסף, וכמובן, לתרום לוויקיפדיה. אודה לך מאוד אם תרצה להשתתף במיזם.

בברכה, אור/Dororשיחההצטרפו למיזם הויקייטנה! 20:37, 6 ביולי 2016 (IDT)

שלום Doror, תודה על ההזמנה. יואב נכטיילרשיחה 20:53, 6 ביולי 2016 (IDT)

די ג'יי סילי

היי יואב,

אני חושב שנכון יותר לקרוא לערך "די.ג'יי. סילי" כמו בויקיפדיה האנגלית, אבל ההחלטה היא בידיך.

בברכה,

peledy - שיחה 14:04, 11 ביולי 2016 (IDT)

היי. מי שהעביר מ"די.ג'יי. סילי" ל"די ג'יי סילי" הוא Ilayram, לא אני. אין לי דעה לכאן או לכאן. יואב נכטיילרשיחה 14:11, 11 ביולי 2016 (IDT)

ליאת קורן ליטבינוף

יואב שלום,

אין לי מושג ירוק מדוע מחקתם את הדף שערכתי אודות : ליאת קורן ליטבינוף ואשמח מאד לקבל לכל הפחותאת תוכן הטקסט שנעלם. כמוכן אבקש מאד את עזרתך בבנית נכונה של הדףתודהSambusac - שיחה 15:01, 19 ביולי 2016 (IDT)

שלום Sambusac. מחקתי את הדף משתי סיבות: חוסר חשיבות אנציקלופדית וסגנון לא אנציקלופדי. תשלח/י לי מייל דרך "שליחת דוא"ל למשתמש" (סרגל הכלים מצד ימין) ואשלח לך את תוכנו. יואב נכטיילרשיחה 15:29, 19 ביולי 2016 (IDT)


תודה על תגובתך המהירה יואב,

אבקש לחלוק כאן על עמדתך בדבר "חסר חשיבות אנציקלופדית" ואם אינך סבור כמוני אבקש לשתף עורכים נוספים בדיון אמירתך הינה שיפוט ערכי פרטי לחלוטין כי החשיבות נקבעת על פי ההשפעהמקור כוחו של גוף הידע של ויקיפדיה נמצא בהפיכת כולנו ליצרני תוכן (כמובן שנבדק ואומת ולא תוכן קלוש)לצערי , אני רואה תופעה שבה הערכים בויקיפדיה משמשים לכל היותר שופר של התקשורת השנלטת בידי ההוןוכל מה שאינו מופיע שם, מאליו הוא "חסר חשיבות אנציקלופדית" ??!!!

כוחה של ויקיפדיה להאיר תוכן חדש שבא מלמטה ואסור לדכא את זה בהחלטות נמהרות

הערך הזה נכתב בכדי לשים זרקור על תופעה של התחזקות השפעת השלטון המקומי באמצעותפ פעילי שטחשמגדילים ראש ושתופסים בעל כרחם את תפקידה של הממשלה

פסטיבל התמר, האופרה במצדה, ים המלח ו-7 פלאי תבל אינם הערות שוליים ויש מי שאחראי לכל הברכות האלהיש חברי כנסת רבים או דוגמניות שיש ערך של שמם שלא עשו דבר מהרמה הזו

אבקש שוב את עזרתך בהעלאת הערך תודה Sambusac - שיחה 15:48, 19 ביולי 2016 (IDT)

סגנון לא-אנציקלופדי הוא לא שיפוט פרטי, אלא סיבה אובייקטיבית למחיקה. לצערי אני לא חושב שניתן לכתוב בנושא זה ערך אנציקלופדי, וגם אם כן אז אני מעריך שהוא ימחק לאחר דיון חשיבות. אשמח לעזור לך בכתיבת ערכים על נושאים אחרים, בעלי חשיבות אנציקלופדית. יואב נכטיילרשיחה 16:01, 19 ביולי 2016 (IDT)

יואב, ויקי מלאה בערכי נונסנס חסרי גיבוי ואמירתך על "אין ערך אנציקלופדי" היא שרירותית לחלוטין. אבקשך להפנות לעורכים נוספים את הטיוטה הנוכחיתוכמובן אשמח להערותיך בטרם אעלה  : https://www.search.com.vn/wiki/he/%D7%98%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94:%D7%9C%D7%99%D7%90%D7%AA_%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%9F_%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%91%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%A3

תודה Sambusac - שיחה 16:51, 19 ביולי 2016 (IDT)

מיזם המקפצה

שלום יואב. תרצה להצטרף למיזם המקפצה, מיזם חדש שמטרתו לשפץ ולשפר ערכים מומלצים שהוסרו בגלל אי-עמידה בסטנדרטים כך ששוב יעמדו בסטנדרטים? תודה מראש המקיסט --- על דא ועל הא 10:43, 24 ביולי 2016 (IDT)

שלום, תודה על ההזמנה. המיזם חשוב ומשלים את הצלת הערכים המומלצים. נרשמתי. יואב נכטיילרשיחה 12:16, 24 ביולי 2016 (IDT)
תודה רבה! המקיסט --- על דא ועל הא 12:23, 24 ביולי 2016 (IDT)
שלום יואב , תדה על ההרשמה למיזם. אתה יודע במקרה איך מעדכנים את רשימת המיזמים הפעילים שבראש דף השינויים האחרונים? צריך להוריד משם את ביתא ישראל, NBA והמקור האמין שכבר לא פעילים, ולהוסיף את המקפצה. נתנאל - שיחה - המקפצה 15:14, 24 ביולי 2016 (IDT)
כן, עדכנתי. יואב נכטיילרשיחה 15:54, 26 ביולי 2016 (IDT)

פונקציה עצמית

אשמח לתרומתך אך תן רגע לסיים שיפוצים, המתרגם מלא באגים
בברכה, Tshuva - שיחה 17:59, 27 ביולי 2016 (IDT)

עצרתי כשהוספת תבנית "בעבודה". שים לב שהעוגנים ({{עוגן}}) בהערות השוליים לא עובדים ושהרשימה "לקריאה נוספת" לא קריאה. ערב טוב, יואב נכטיילרשיחה 18:11, 27 ביולי 2016 (IDT)
יש מלא בעיות ולא נראה שאספיק היום...
בברכה, Tshuva - שיחה 18:17, 27 ביולי 2016 (IDT)

ביקורת עמיתים

שלום יואב וצהריים טובים, מקווה ששלומך טוב.

מאחר והיית האחראי במשך תקופה ארוכה על פינת הערכים המומלצים, אפנה אליך בבקשה לביקורת עמיתים על הערך V-3, שאמור היה לעלות להצבעה ביום רביעי האחרון, אך לא עלה מסיבה לא ברורה.

בברכה, AdiN - שיחה 17:55, 3 בספטמבר 2016 (IDT)

שלום עדי. בשמחה. אקרא את הערך שלך ואכתוב את הביקורת בדף השיחה. ערב טוב (שש זה כבר ערב, לא?). יואב נכטיילרשיחה 18:03, 3 בספטמבר 2016 (IDT)
יואב, תודה על העריכה בערך. לא השארת ביקורת בדף השיחה, זאת במכוון (כי אין לך מה להעיר; נשמע לא הגיוני) ?
רק התחלתי לקרוא ולערוך, את הביקורת אכתוב בסוף... יואב נכטיילרשיחה 22:07, 3 בספטמבר 2016 (IDT)

ליואב

יאצקין52 - שיחה 12:59, 8 בספטמבר 2016 (IDT)

לגבי הערך "דורון בראונשטיין"

יואב היקר, אינני מבין מדוע הערך "דורון בראונשטיין" ירד אם הוא כתב יותר מ-20 ספרים! כולל בהוצאת הספרים "פרדס"? והרי המינימום הוא שני ספרים... מאז 2011 יצאו לו עוד ספרים והוא גם היה בתכנית "הכוכב הבא". הוא ראוי להיות בוויקיפדיה. קראתי ספרים שלו. הוא טוב!

אשמח אם תוכל להחזיר את הערך הזה לוויקיפדיה, או לפחות להעלות אותו לדיון מחודש (כי הורידו אותו ב-2011, אך מאז קראתי שהוא עשה המון).

תודה.

לעשות טוב. ―לעשותטוב (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום לעשות טוב. אני רואה שפתחת דיון חשיבות מחודש בדף השיחה. ר' תגובתי שם. יואב נכטיילרשיחה 10:37, 22 בספטמבר 2016 (IDT)

שלום יואב

לא נהוג לחסום משתמשים אנונימיים לשבוע, בטח שלא בגין כמה דקות של השחתות. חצי חציל 23:48, 23 בספטמבר 2016 (IDT)

שלום. מדובר בארבע השחתות והעלאת ערך הבל, אך אני מסכים ששבוע זה מוגזם. קיצרתי לשלושה ימים. יואב נכטיילרשיחה 00:01, 24 בספטמבר 2016 (IDT)

יניב יעקובי

אם אפשר לתקן את הדרוש ולהחזיר את הדף תודה גלעד שניר - שיחה 12:38, 25 בספטמבר 2016 (IDT)

בקשר לערך יניב יעקובי הבנתי את הבעייתיות בשיוך הכינוי לרב אך אשמח אם תאפשר לתקן תודה ושבוע טוב יעקב הרשקו - שיחה 12:49, 25 בספטמבר 2016 (IDT)
אין לזמרי חתונות חשיבות אנציקלופדית. מתוך ויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים: "ויקיפדיה העברית אימצה את הכלל לפיו להקה או זמר לא יהיו זכאים לערך טרם הוצאת דיסק אחד לפחות הנמכר באופן מסחרי". יואב נכטיילרשיחה 13:01, 25 בספטמבר 2016 (IDT)

בכל זאת יואב לא מדובר בזמר אלא ברב מוכר יעקב הרשקו - שיחה 13:14, 25 בספטמבר 2016 (IDT)

שאנשים מחפשים אודותיו וויקפדיה יועלה להוות פלטפורמה טובה עבורם יעקב הרשקו - שיחה 13:15, 25 בספטמבר 2016 (IDT)

כתבת שהוא רב מוכר, יש לו משרה רבנית? הוא כתב ספרות תורנית? יואב נכטיילרשיחה 14:15, 25 בספטמבר 2016 (IDT)

בוודאי הוא רב ומורה דרך לרבים וטובים שנישאו על ידו ועל אף גילו הצעיר ערך מאות חופות ולא לחינם אני עצמי נישאתי על ידו ולכן אני חש מעין חובה קדושה לפרסם את הביוגרפיה של הרב מה שהיה חסר לי כששמעתי לראשונה על הרב מה גם שלאחר בירור עמו הוא הושא משרה של ר״מ בישיבת יחוה דעת כמו כן הוציא בזמנו דיסק שחולק לחתנים וכלות שהשיא שכוללים קלסיקות ידועות לחתונה ונקרא בשם "שירים לחופה״ ניתן להאזין לזה ביוטיובמקווה שהנימוקים ימצאו חן בעיניך יואב . יעקב הרשקו - שיחה 14:30, 25 בספטמבר 2016 (IDT)

ספרות תורנית כמו שציינתי פרי עיתו הם הספרים ניב שפתיים ואמת ומשפט ליעקב ולפי דבריו באמתחתו מספר נושאים נוספים שעתידים לראות אוריעקב הרשקו - שיחה 14:33, 25 בספטמבר 2016 (IDT)

אתייג את ביקורת שמחק את הערך בפעם הראשונה, ש"יחוה דעת". יואב נכטיילרשיחה 14:36, 25 בספטמבר 2016 (IDT)
ר"מ בישיבה וספרים בודדים בהוצאה עצמית אינם עומדים לעת עתה ברף החשיבות. הערך עצמו היה כתוב בצורה לא אנציקלופדית ולא התאים למיזם. ביקורת - שיחה 15:11, 25 בספטמבר 2016 (IDT)

אז איך אפשר שכן יכתב בצורה הולמת ??? יעקב הרשקו - שיחה 15:28, 25 בספטמבר 2016 (IDT)

"כתיבה הולמת" היא לא העניין, אלא חוסר החשיבות האנציקלופדית של יניב יעקובי. יואב נכטיילרשיחה 15:29, 25 בספטמבר 2016 (IDT)

הוצאת דיסק לחלוקה אינו נחשב בעיניך ראוי יותר ממיזם מסחרי שכן נותנים לו במה בויקיפדיה ? יעקב הרשקו - שיחה 15:37, 25 בספטמבר 2016 (IDT)

יעקב הרשקו, בעזרת השם בעוד כמה שנים יצא טבעו של הרב שליט"א בעולם, וסדרת ספריו תצא לאור באמצעות הוצאות ספרים ידועות, כל הארץ תחרד לקראתו ושמו יהלך לפניו. אז, כמובן שייכתב עליו ערך מכובד בוויקיפדיה העברית ותוכל לספר לנכדיך שנישאת על ידו. בינתיים נחכה. ביקורת - שיחה 15:38, 25 בספטמבר 2016 (IDT)

אין אפס חמוד אתה יעקב הרשקו - שיחה 15:40, 25 בספטמבר 2016 (IDT)

שיהיה לך ולרב יום נעים, כתיבה וחתימה טובה. תתברכו בשנים רבות נעימות וטובות. בואו לתרום מידיעותיכם בנושאים חשובים שהערכים בהם עדיין אינם מושלמים. ביקורת - שיחה 15:41, 25 בספטמבר 2016 (IDT)

העלאת ערך חדש, משתמשת חדשה

בוקר טוב יואב :)

כתבתי טיוטה לערך חדש, ואשמח להכוונה להמשך.

סיימתי לכתוב ולערוך, הכנסתי קישורים והערות שוליים, העלתי תמונה.

בראש ובראשונה אשמח להתייעץ איתך בנוגע לשם הדף:

המדובר באמן "דורון אייל" הידוע בכינויו "שולץ האיום". כרגע הדף נמצא תחת השם טיוטה:דורון אייל "שולץ האיום".

האם לדעתך כדאי להשאיר בכותרת את הכינוי? ראיתי ש"הצל" רשום רק תחת הכינוי, אבל אני לא מרגישה שזה מתאים במקרה הזה, מכיוון שיצירתו המאוחרת הינה תחת שמו "דורון אייל", והוא עצמו בראיונות מספר שהוא כבר ממש לא מרגיש קשור לכינוי הזה. במידה והערך יהיה רק "דורון אייל", האם מי שיחפש בגוגל "שולץ האיום" יקבל את הערך בתוצאות הראשונות?

באיזה שלב עלי להעביר את הערך מהטיוטה? לא ברור לי מתי, ואשמח אם תוכל לסייע לי גם בהתלבטות זו :)

רוב תודות ויום טוב!--טלי ספיר - שיחה 11:58, 28 בספטמבר 2016 (IDT)

בוקר טוב טלי. עצתי היא לקרוא לדף דורון אייל, ולכתוב בפתיח "הידוע בכינויו"..., כך מי שיחפש בגוגל את הכינוי יקבל את הערך. את הערך יש להעביר מהטיוטה למרחב הערכים בסיום העבודה שלך עליו. יואב נכטיילרשיחה 12:18, 28 בספטמבר 2016 (IDT)
רוב תודות על תגובתך המהירה והמועילה! נשמע מצויין!
--טלי ספיר - שיחה 12:31, 28 בספטמבר 2016 (IDT)
שאלה נוספת: האם כדאי לפתוח טיוטה חדשה בשם טיוטה:דורון אייל, ואז להעתיק אליה את התוכן מהטיוטה הקודמת?
או שאולי כדאי לבצע את ההעברה, ואז לבקש ממך לשנות את שם הדף (להוריד "שולץ האיום")?
שוב תודה--טלי ספיר - שיחה 12:41, 28 בספטמבר 2016 (IDT)
קודם כל, בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם.
לשאלתך, אין צורך לפתוח טיוטה חדשה, בהעברה למרחב הערכים ניתן לשנות את שם הדף. יואב נכטיילרשיחה 12:44, 28 בספטמבר 2016 (IDT)
מחילה זו היא השיחה הרצינית הראשונה שלי! תודה על שהסבת את תשומת לבי ועל תשובתך. --טלי ספיר - שיחה 13:43, 28 בספטמבר 2016 (IDT)

שנה טובה

ומתנצל על התנהגותי בפעם שעברה (בעניין הערך דורין קריו) יצא לי היום לעשות לרגל השנה החדשה חשבון נפש.. אז סליחה.. ואנסה יותר להירגע ולא לקחת את הדברים אישית. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 05:11, 2 באוקטובר 2016 (IDT)

מודה ועוזב ירוחם. שנה טובה. יואב נכטיילרשיחה 11:37, 2 באוקטובר 2016 (IDT)

מחיקת ערך

ערכתי ערך ומחקת אותו אודם אם תוכל להשיבוהנניהעני - שיחה 00:02, 10 באוקטובר 2016 (IDT)הנניהעני - שיחה 00:02, 10 באוקטובר 2016 (IDT)

הוא לא ביצע חזרה על עריכה?

שלום, כאן. חזרתישיחה 22:28, 10 באוקטובר 2016 (IDT)

שלום, לא שמתי לב שזה מאתמול. אני נוהג למחוק הודעות ישנות בדפי שיחה של אנונימיים כי הכתובות IP משתנות. יואב נכטיילרשיחה 23:12, 10 באוקטובר 2016 (IDT)

כן ירבו

הערכים על יצירות באך, ראה הצעתי בדף השיחה.213.8.204.22 01:36, 31 באוקטובר 2016 (IST)

הגבתי בדף השיחה. לשאלתך בתקציר העריכה האהובה עלי היא הראשונה הרה במינור. ולמה "חלק מסוגת (צ"ל סוגות?) הריקודים" ולא "חלק מהריקודים הגאלאנטיים"? יואב נכטיילרשיחה 11:34, 31 באוקטובר 2016 (IST)
טוב לגאלאנט יש כמה משמעויות, ריקוד או אציל או ריקוד אציל בצרפתית, סגנון שרווח בין הבארוק לקלאסיקה, ודגם של מיצובישי שלעולם לא יהיה רמטכ"ל . בכל אופן, באופן אישי (עניין של סגנון ופחות מהות), אני מעדיף לא להפוך שם עצם לשם תואר בצורה הזו של הוספת יו"ד, כמו גאלאנט ל"גאלאנטי", והייתי מעדיף לכתוב "בסגנון הגאלאנט. ואומנם הריקודים הללו כלל לא בסגנון הגאלאנט(שבין הבארוק לקלאסיקה) אלא בסגנון הבארוק לכל דבר ועניין, הנחתי שהכוונה הייתה לריקודים הצרפתיים כמו גאבוט, מינואט,... נכון שאפשר להתייחס לכל ריקוד כסוגה, אך זה פחות הגיוני במשפט המדובר, הרי אנחנו מתייחסים למשותף לכל הריקודים האלה, בעצם אנו ממציאים הסוגה הזו "מחולות צרפתיים". כן האלמנד, הסרבנד והג'יג ב-812 באמת מדהימים, יצא לך לנגן אותה? 213.8.204.49 15:36, 31 באוקטובר 2016 (IST)
הבנתי, תודה על התשובה המשכילה. אני מנגן את הסרבנד, רמת הנגינה שלי חובבנית מדי בשביל שאר הריקודים. מהו הביצוע המועדף עליך? (בשבילי זה גולד או שיף). יואב נכטיילרשיחה 15:52, 31 באוקטובר 2016 (IST)
הביצועים של גולד ושיף כל כך שונים... מבין שניהם אני יכל להינות איתך משיף, שבעיני הוא רוב הזמן התגלמות הטעם הטוב והאיזון. ואומנם אני כמובן כמעט ולא שומע אותן בפסנתר, זה עניין של הרגל, אני הכרתי אותן לראשונה בצ'מבלו, ואני מניח שעבורי הן קודם כל יצירות עבור כלי זה. מבין הביצועים לצ'מבלו אמנה את בוב ואן אספרן, פיטר יאן בלדר ואיך לא, טון קופמן. הייתי אומר שהסרבנד הוא דווקא הקשה ביותר להבעה, אך טכנית, אם המהירות הנדרשת מקשה עליך, האלמנד אפשר לנגן לאט, אפילו לאט מכפי שאולי רצוי, ועדין ישמור על היופי שלו...213.8.204.49 16:46, 31 באוקטובר 2016 (IST)
העריכה האחרונה ההייתה גם בהשראתך...213.8.204.70 23:45, 6 בנובמבר 2016 (IST)
👍 יואב נכטיילרשיחה 08:22, 7 בנובמבר 2016 (IST)
אגב, יואב המינואט מ-814 הוא התחלה יפה לגילוי הסודות של באך (אם להיות כן, הסוויטות האנגליות הן החביבות עלי). ואתה מכיר את הטוקטות של באך (910-916)?213.8.204.70 10:14, 7 בנובמבר 2016 (IST)
הסוויטות האנגליות חביבות גם עלי. וכן, יש לי את ההקלטה של גולד לטוקטות, אבל אין לי אותן בצ'מבלו. יואב נכטיילרשיחה 17:44, 7 בנובמבר 2016 (IST)
הטוקטות כולן מבריקות, יש לי חיבה מיוחדת ל-911 ואפילו יש ביצוע לפסנתר חמוד של ניקולאיבה ביוטיוב... יוטיוב תמיד שם בשבילך, יש ביצועים לכל היצירות בצ'מבלו ובפסנתר.213.8.204.70 21:45, 7 בנובמבר 2016 (IST)

שיחה:יהדות קטר

ראה את הצעתי בדף השיחה של הערך יהדות קטר. תודה, BDaniel - שיחה 17:39, 12 בנובמבר 2016 (IST)

לא הבנתי מהי ההצעה שלך ולא הבנתי מה המשמעות של "רק יצרתי את הערך כטיוטה וערכתי בסקריפטים או במלחמת עריכתו". יואב נכטיילרשיחה 17:41, 12 בנובמבר 2016 (IST)
הצעתי כי להעתיק חומר שאולי חשוב מהגרסה הישנה המלאה עם השגיאות BDaniel - שיחה 07:06, 13 בנובמבר 2016 (IST)

חונך בחממה

שלום רב, הינך מופיע ברשימת החונכים של ויקיפדיה:חממה, באם אינך פעיל יותר בויקיפדיה, אנא הסר את שמך מרשימת החונכים.
הודעה זו נשלחה באופן אוטומטי מכיוון ששם המשתמש מופיע ברשימת החונכיםחיים 7שיחה20:21, 12 בנובמבר 2016 (IST)

ערך בויקיפדיה

היי יואב,רוצה לכתוב ערך בויקיפדיה לאמיר גרומן, שהוא כאמור מוזיקאי, מפיק מוזיקאי, משורר ומלחין, מקים "מריונטה סול".התחלתי לעשות זאת וקצת הלכתי לאיבוד תוך כדי. וגם מצאתי שאיכשהו הטיוטא שכתבתי הועברה לאיזה מקום. בקיצור, זקוקה לעזרה.קראתי איך כותבים ערך בתדריך אבל לא ממש הבנתי מה עלי לעשות.אשמח אם תוכל לסייעתודהCapriswing - שיחה 20:22, 17 בנובמבר 2016 (IST)

היי. הערך שכתבת הועבר למשתמש:Capriswing/אמיר גרומן. תנסי לקרוא את ויקיפדיה צעד אחר צעד, ליצור קישורים פנימיים ולכתוב בהתאם לסגנון הכתיבה בוויקיפדיה (לדוגמה - להסיר את הקישורים החיצוניים ליוטיוב ולבנדקמפ מהפרק "קורות חיים"). יואב נכטיילרשיחה 20:52, 17 בנובמבר 2016 (IST)

יוצר חשבונות

שלום יואב. אינך זקוק להרשאת "יוצר חשבונות" מכיוון שאתה מפעיל מערכת, ומפעילי מערכת מקבלים את ההרשאה באופן אוטומטי. בברכה, אורשיחה11:17, 26 בנובמבר 2016 (IST)

תודה, הסרתי את ההרשאה. יואב נכטיילרשיחה 11:20, 26 בנובמבר 2016 (IST)
תודה (: אתה חושב שכדאי שאני אפנה לכל מפעילי המערכת שמחזיקים בהרשאת "מנטר" "בדוק עריכות אוטומטית" או "יוצר חשבונות"? זה משבש את הסטטיסטיקות. אורשיחה11:22, 26 בנובמבר 2016 (IST)
אולי עדיף לכתוב את זה בלוח המודעות ולתייג את מפעילי המערכת עם {{מפעילים}}. יואב נכטיילרשיחה 13:52, 26 בנובמבר 2016 (IST)


סמארטי פידבק

שלום, ראיתי שמחקת את הערך על "סמארטי פידבק". כשותף בחברה, אשמח לדעת מדוע? מדובר בחברת סטארט אפ חדשה שרוצה שיצרה מוצר ייחודי, ואנשים רצו להכניס את המידע על החברה לויקיפידיה. מדוע מידע על קוקה-קולה או גוגל איננו פרסומת, ומידע על חברה שיצרה פטנט חדש מהווה פרסומת? אשמח לתשובתך בנדון. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי ‌ 00:00, 10 בינואר 2000 (IST) ב-17:48, 29 בדצמבר 2016

שלום. אין מה להשוות עם קוקה-קולה או עם גוגל. לחברה הזאת אין חשיבות אנציקלופדית והערך נכתב בסגנון פרסומי ולא בסגנון של ערך באנציקלופדיה. יואב נכטיילרשיחה 17:59, 29 בדצמבר 2016 (IST)

הי חבר, פתחתי דף-על למיזם שלנו ורשימות נוספות. זרוק מבט בהזדמנות. ביקורת - שיחה 18:18, 1 בינואר 2017 (IST)

היי. זרקתי מבט, דף מצוין. עוד לא שכחתי את האות ו' באנציקלופדיה העברית, אני פשוט בעומס עם הלימודים. יואב נכטיילרשיחה 21:36, 1 בינואר 2017 (IST)

הזמנה לבעל ידע

שלום Yoav Nachtailer!

לפי ההתרשמות הכללית מעריכותיך ובהתבסס על הופעת שמך ברשימת תחומי עניין, נראה שתרומתך ממרחב הידע שלך במגוון התחומים, עשויה להעלות את הרמה בוויקפדיה באותם תחומים.

אופן נאות לתרומת הידע יכול להתבצע בהצטרפות לפרויקט בעלי ידע. ההצטרפות מתבצעת על ידי שיבוץ שמך בתחומי הידע שלך ובכך לקבל התראה בכל פעם שמישהו מתייג את בעלי הידע שבאותו התחום. תוכל לראות כאן את רשימת התחומים המלאה, או - לפי חלוקת נושאים ובצירוף שמות בעלי הידע הקיימים כבר - כאן.

המיזם בעצם חופף את ויקיפדיה:תחומי עניין, אלא שמעלה יתירה יש בו: תיוג בעלי הידע בשעת אמת.

אודות המיזם בקצרה: שאלות רבות בדפי השיחה של מרחב הערכים או בהכה את המומחה וכדומה נותרות לעיתים ללא מענה מצד הידע היסודי יותר שהן דורשות. כמו כן הרבה דיונים מתנהלים בלא שמעורבים בהם אלו מבין המשתמשים שמבינים יותר בעניין. בעת העלאת השאלה והתנהלות הדיון, ואף בכלל, לא תמיד יודעים וזוכרים מי יכול לעזור בזה. אף ההצצה בויקיפדיה:תחומי עניין לא תמיד עוזרת, שכן בתחומים מסוימים יש רשימה גדולה ונרחבת, שחלקה בכלל מכיל ויקיפדים שאינם פעילים. לפעמים בכלל אין דיון. יש איזו עריכה שחשודה בהשחתה ואין מי שיכול לאשר או לפסול אותה. צריך שיתמזל כדי שבדיוק יעבור במקום מישהו שמבין בזה באמת כדי לספק מענה הולם. פרויקט זה קורא לכל מי שיש לו ידע ועניין בתחום מסוים מעבר לידע הכללי והממוצע שיש לשאר המשתתפים כאן, שיבוא ויתייג את שמו, ואז יוכל לסייע במקרים הנ"ל ועוד. התיוג מאפשר מענה גם לאחר זמן ללא שהמתייג והמתויג מכירים ויודעים זה על זה.
פרטים נוספים ניתן למצוא בדף המיזם.

נשמח מאוד בהצטרפותך. איך שלא יהיה, אם אתה רואה תועלת מיוחדת במיזם, אנא חווה זאת בהצדעה כאן. זה עשוי להועיל בקידום המיזם.

בברכה,

קובץ על ידשיחה  הצטרפו לבעלי הידע - עשרות כבר משובצים! 07:18, 9 בינואר 2017 (IST)

בקשות ממפעילים

שלום יואב. תוכל לטפל בבקשות#? תודה, אורשיחה@15:26, 15 בינואר 2017 (IST)

טיפלתי. אני לא יודע איך לחסום טווח. יואב נכטיילרשיחה 15:38, 15 בינואר 2017 (IST)
תודה. אם אני זוכר נכון יש מדריך באחד מדפי המדיניות. הנה קישור למדריך ויקיפדיה:הנחיות למפעילי מערכת/חסימת טווח. בברכה, אורשיחה@15:40, 15 בינואר 2017 (IST)

ישיבת "חיי משה"

שלום לך יואב ברצוני לדעת מדוע הערך על הישיבה נימחק, לפי מיטב ידיעתי היא אחת הישיבות מהחשובות ביותר במגזר בכלל חסידי אשמח מאוד אם תענה כי ברצוני לכתוב ערך על הישיבה בברכה הלל יערישיחה • ד' בשבט ה'תשע"ז • 21:36, 30 בינואר 2017 (IST)

שלום. הערך לא נמחק אלא הועבר בגלל אורכו הקצרצר למשתמש:נחמן 7/ישיבת חיי משה, ללא קשר לחשיבותו. יואב נכטיילרשיחה 21:41, 30 בינואר 2017 (IST)
תודה רבה ברצוני לכתוב עליו ערך מסודר הלל יערישיחה • ד' בשבט ה'תשע"ז • 04:02, 31 בינואר 2017 (IST)

מרקס וחברים

הי חבר, לא דיברנו זה זמן. ראיתי שאתה מתעניין בקרל מרקס קשישא. בתחילת הביוגרפיה שלו נפלו טעויות בשמות אבותיו הרבנים, בעקבות ויקיפדיה האנגלית ומקורותיה. ראה נא עריכתי האחרונה בטריר#יהדות טריר. אין לי אפשרות להעריך את איכות המקורות שהביאו לכתיבת מה שנכתב בערכו של מרקס, כדי להחליט עם מי ללכת. ביקורת - שיחה 18:03, 22 בפברואר 2017 (IST)

היי ביקורת, טוב לשמוע ממך. בביוגרפיה המהימנה של דיוויד מקללן (עמ' 3) כתוב שאביו, היינריך מרקס (נ. 1782), היה הבן השלישי מאיר הלוי מרקס שהפך לרב של טרייר עם מות חותנו. את משרתו של מאיר הלוי ירש בנו הבכור שמואל (מת 1827), שהיה דודו של קרל. אשתו של מאיר הלוי, חיה, הייתה בתו של משה לבוב, שאביו היה יהושע השיל וסביו אהרן. אביו של אהרן, משה לבוב, הגיע מלמברג (לבוב), ומנה בין אבותיו את מאיר קצנלנבוגן ואת אברהם הלוי מינץ (בנו של יהודה בן אליעזר הלוי מינץ?). בקיצור, סביו של מרקס היה מאיר הלוי מרקס ולא מרדכי. אולי השם מרדכי זה שם המשפחה, כי מרקס זה קיצור של מרדכי. יואב נכטיילרשיחה 19:19, 22 בפברואר 2017 (IST)
השאלה כמה מקקלן מצוי במקורות העבריים... כלומר כמה קשה לו לפספס ממרדכי למאיר, ואולי שני השמות קיימים יחד. אולי אכתוב על יהושע השיל לבוב, אם אמצא מספיק חומר. בינתיים כתבתי על אחת, חיה'לה קאולה, דמות מעניינת לאללה. בערך הגרמני ראיתי משהו שהיה נראה מאד מעניין על פעילותה הבנקאית אך לא הצלחתי לתרגם בצורה סבירה. ביקורת - שיחה 19:27, 22 בפברואר 2017 (IST)

ניסוח מוצלח יותר...?

שלום יואב. מכיוון שעזרתי לי בעבר עם מציאת השמות המוצלחים ביותר בעברית ליעדי טיול שונים בחו"ל עבור הויקימסע העברי, תהיתי אם אולי תצליח למצוא ניסוח מוצלח יותר לכיתוב שלהלן אשר מופיע כיום בתיבת הטקסט העליונה של מרבית מדריכי הויקימסע העברי:

האם יעד זה מוכר לכם היטב?
אם כן, אנא עזרו לשפר את המדריך על ידי הוספת האטרקציות, המסעדות, ובתי המלון המוצלחים ביותר ביעד (לחיצה על קישורי "הוספת רשימה" תאפשר זאת), ו/או על ידי הרחבתו בתוכן מתורגם מהמדריך המקביל בוויקימסע האנגלי.

מאוד חשוב שהניסוח של הכיתוב יהיה אפקטיבי ככל הניתן בשכנוע הקוראים האקראיים הרבים שנתקלים במדריכים עם התיבה הזו לקחת חלק בהרחבה של המדריכים. כיצד לפי דעתך כדאי לשנות את הכיתוב על מנת שהוא יהיה יותר אפקטיבי? WikiJunkie - שיחה 21:30, 7 באפריל 2017 (IDT)

מחפש ספרים

היי. גילגמש חשב שאולי אתה תוכל לעזור לי. תוכל להציץ בשיחת משתמש:Gilgamesh#אולי יש לך אפשרות להשיג בשבילי?. תודה. Liad Malone - שיחה 09:54, 24 באפריל 2017 (IDT)

עזרה בבקשה..

שלום יואב, אני חדשה כאן וזקוקה לעזרה בכינון ערך על הספר בנות קסנטיפה. הוא הועבר לטיוטא. עברתי שוב על הדף וערכתי על פי ההנחיות וההערות שקיבלתי. האם תוכל לעזור לי להביאו למצב בו יהיה ראוי להעלאה בוויקי?תודהקסנטיפה1 - שיחה 09:39, 7 במאי 2017 (IDT)

פרסום ערכים בוויקיפדיה

שלום רב,שמי אלון חסיד, מנהל השיווק בקונטנטו נאוו, מו"ל ומוציא לאור.יש לי מספר סופרים שאני רוצה לכתוב/להרחיב את הערכים שלהם בוויקיפדיה. האם תוכל בבקשה לסייע לי בזאת? אלו הסופרים:ג'רי קנטור ירין קימוריערה בן דודג'ויס אורוןברוך ברלינרשלמה ברזניט

בברכה, אלון

טיוטה גנוזה

שלום Yoav Nachtailer, נראה שמספר דפים שבהם כתבת או ערכת בעבר עדיין נמצאים במצב טיוטה ולא נערכו זמן רב: טיוטה:חירות הדיון, טיוטה:סיקור מות סטלין ב"על המשמר", טיוטה:KGC.

דפי טיוטה אינם נגישים כמו ערכים רגילים לכלל הקוראים, ולכן חשוב לנו לוודא שהם לא נשכחו ללא סיבה. נודה לך אם תקדיש מספר דקות מזמנך לטיפול בהם:

  • אם הטיוטה מוכנה להיות ערך של ממש בוויקיפדיה, אנא פנו לויקיפדיה:העברת דפי טיוטה ובקשו עזרה בהעברת הטיוטה, או העבירו אותה בעצמכם. כך כלל הקוראים יוכלו להנות מערך חדש!
  • אם הטיוטה בעבודה אתם מוזמנים להמשיך לשפר אותה. אם אתם זקוקים לעזרה בהשלמתה אנא פנו לדלפק הייעוץ לעזרה או לחממה לבקשת ליווי אישי. אל תתביישו לבקש עזרה, עורכים רבים ישמחו לסייע.
  • אם הטיוטה כבר עברה למרחב הערכים, רק בשם אחר, אנא בקשו בויקיפדיה:בקשות ממפעילים למזג או למחוק אותה. לא לשכוח לציין את שם הדף הקיים במרחב הערכים ושם הטיוטה.
  • אם ההחלטתם לוותר על כתיבת הדף אנא בקשו את מחיקתה בויקיפדיה:בקשות ממפעילים.
  • אם אינכם הכותבים העיקריים של הטיוטה, אנא הפנו את ההודעה לכותבה במידה ולא קיבל הודעה זו.

תודה, EranBot - שיחה 17:15, 23 ביוני 2017 (IDT)

מפעיל מערכת

היי! על פי ויקיפדיה:מפעיל מערכת/לפי ותק, עברו כבר שלוש שנים מאז הדיון האחרון בהרשאות המפעיל שלך. תוכל לבקש את הסרתן או לחילופין, את אשרורן מחדש בויקיפדיה:מפעיל נולד. תודה! ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 13:13, 14 בספטמבר 2017 (IDT)

הי יואב, לפי ויקיפדיה:מפעיל מערכת/לפי ותק עבר כבר הזמן להעלות למפעיל נולד. אתה כבר לא עורך כאן כחצי שנה. אני מבינה שאתה עסוק, אז אני ממליצה שתבקש את הסרת הרשאותיך. אני בטוחה שכשתחליט לחזור ולערוך ולהיות פעיל לא תהיה לך בעיה במפעיל נולד.
גילגמש לתשומת לבך. חנה Hanayשיחה וגמר חתימה טובה 03:54, 30 בספטמבר 2017 (IDT)

תרגום ספרות ופילוסופיה מצרפתית לעברית

שלום יואב נכטיילרשמי ארזה טיר-אפלרויט, ואני מתרגמת מצרפתית לעברית זה שנים רבות.הייתי רוצה לפתוח ערך ב"ויקיפדיה" עם רשימת תרגומיי המעודכנת.האם תוכל לעזור לי בכך?בתודה מראשארזה

תרגום מצרפתית לעברית

07/10/2017 שלום יואב נכטיילר,האם תוכל לעזור לי לפתוח ערך על שמי: ארזה טיר-אפלרויטשיכלול את רשימת תרגומי הספרות ותרגומי הפילוסופיה כמו גם את עבודות העריכה הספרותית שלי?בתודה מראשארזה טיר-אפלרויטטל: 0544711509Lucienne@013.net

משורה משחרר רק...

טור שלם. לאיפה נעלמת? פרט, נמק. או כתוב ערך. ביקורת - שיחה 18:15, 15 באוקטובר 2017 (IDT)

עזרה ביצירת טיוטה חדשה

שלום יואב, אשמח לדעת איך יוצרים טיוטה חדשה.כאשר אני לוחץ על "טיוטה" כותרת הדף היא: "יצירת הדף "משתמש:Barak.bengad/טיוטה" -האם זהו המקום להתחיל את כתיבת טיוטת הערך הראשון שלי? איך אני מגדיר מהו הערך?

בקשה לעדכון ערך

יואב שלום ונעים מאוד להכיר!

זה עתה פתחתי משתמש בויקיפדיה. אני מנהלת המותג והתקשורת החדשה של 'תגלית' וברצוני לעדכן מספר נתונים בערך וכן להזין את הלוגו המחודש שלנו.

אשמח לדעת כיצד ניתן לעשות זאת ? האם אני רשאית לעשות זאת בעצמי ? האם עליי לפנות לעורך הדף המקורי ולבקש את סיועו ואם כן כיצד אגלה מי הוא?

תודה רבה לך מראש על הסיוע וההכוונה,ירדן,ירדן אבריאל לאטו - שיחה 10:45, 13 בדצמבר 2017 (IST)

שלום רב, כל אחד רשאי לערוך כל ערך. כמובן שלאנשים שנוגעים בערכים מסויימים קשה להיות נייטרליים ולכן עדיף שעריכות תוכן משמעותיות יעשו על ידי אחרים אולם זה לא מחוייב. את יכולה להסתכל על ויקיפדיה:אוטוביוגרפיה בנוגע ללוגו חדש, אם הקובץ של הלוגו החדש הוא SVG, את יכולה לעדכן את הקובץ הנוכחי קובץ:Taglit Birthright Israel Logo.svg (יש קישור בתחתית הדף "העלאת גרסה חדשה של קובץ זה"). אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:12, 13 בדצמבר 2017 (IST)

התייעצות - ערך חדש

שלום יואבחדשה כאן לגמרי, מעוניינת לכתוב ערך חדש, מבקשת את חוו"ד - האם מקובל וסביר להכניס ערך זה, קראתי שאישים אמורים להיות עם קריטריונים מסויימים, שיש לעמוד בהם.איני בטוחה, אך אני סבורה שבמקרה זה, ראוי להכניס את הערךאפרט:נושא: יואל משהאפרט באופן תמציתי רקענפטר בגיל 47 ממפרצת באבי העורקים העליון באופן פתאומיהיה רב סרן במילואים, שירת כסמ"פ ביחמ"מ, בחטיבה 8 ובתפקידים בכירים נוספים (במילואים), התחיל את דרכו בסיירת גבעתי (ניתן לפרט הרבה יותר)היה בעל חברה גלובלית לרכיבים אלקטרונים בעל קשרים עם חברות גדולות ברחבי העולם (אפשר לפרט הרבה יותר, על התפתחותו בתחום)היה בעל תואר ראשון בהנדסת מכונות באונ' בן גוריון, ותואר שני בהנדסה תעשיה וניהול היה בין חבר בידידי ותורמי אוניברסיטת בר אילן והתעניין ותמך (תרם) במס' מחקרים בה בתחום הארכאולוגיה ובתחומים נוספיםתרם רבות לקרנות כגון הסוכנות היהודית, ומרכז קליטה לעולים חדשים מאתיופיה בבאר שבע וכד', דאג לסלי מזון נדיבים באופן קבוע לכ-300 משפחות נזקקות מדי חג ויזם חידושים יצירתיים בתחום זה.חזונו היה פיתוח הטאבלט הישראלי הראשון, אשר יחסוך לילדי ישראל את הצורך ללכת עם תיקים כבדים לבית הספר. היה בקשר עם מפעל הפיס (עוזי דיין) וקרן ראשי (גבי אשכנזי), ראשי עיריות וגופים רבים נוספים (נעזר גם באנשים כמו גדי שמני ומשה צברי ששימשו בתפקידים בחברה שהקים לצורך כך) להוצאת המיזם לפועל. היה כבר בשלבי פיתוח סופיים של הטאבלט בתקופה בה נפטר.חינוךיש הרבה מה לכתוב על הנושאאהבת הארץכנ"לועוד נושאים רבים עליהם ניתן להרחיב

אשמח לשמוע מה דעתך ולקבל עזרה עד כמה שניתן - האם ניתן לכתוב עליו ערך?תודהנעמינעמי2018 - שיחה 15:43, 1 בפברואר 2018 (IST)

הערך ערן לברון

ערן לברון : אכן לחלק מהעובדות שרשמתי אין מיסמכים. יש תחרויות חובבים ספונטנים. יחד עם זה באתר YNET יש התייחסות ישירה, לעובדה שערן הוא חקיין אלביס. גם באתר חו"ל שמצורף בקישורים, יש איזכור ישיר כולל שמו של ערן להופעות בתחום חקיינות אלביס, כמוכן הוזמן לערוץ 2 מיספר פעמים כחקיין אלביס. העובדה שאיננו זמר מפורסם איננה גורעת מהעובדה שהוא קיים. הכי קל לימחוק. זה הערך הראשון שאני כותב, לכן אם ניתן להשאיר את הערך ולתקן אותו גם אם זה קצרמצר עדיף על כלום. תודה.

מועמדות להמלצה

יואב שלום! אנו נמצאים בתקופת השנה בה נזכרים במלחמת ששת הימים. כתבתי לפני מספר שנים את הערך הזירה הימית במלחמת ששת הימים ומציע להעלותו לדיון המלצה. מה דעתך? קודקוד צהוב - שיחה 18:04, 3 ביוני 2018 (IDT)

וענין נוסף ראיתי שהערך יוחאי בן-נון היה מועמד להמלצה ב2007. היו 4 בעד ושנים נגד למרות זאת לא זכה להיות מומלץ. מאז שופר ואולי ראוי לחזור לקיים עליו דיון הוספה למומלצים. מה דעתך? קודקוד צהוב - שיחה 21:49, 3 ביוני 2018 (IDT)

שנה 16 טובה

הי יקירי, לאן נעלם ומה עושה? אני רוצה להתניע את המיזם שלנו. רעיונות? תובנות? משהו? ביקורת - שיחה 13:32, 9 ביולי 2018 (IDT)

חניכה

שלום יואב, אשמח לחניכה, בגלל שמחקו לי מספר ערכים שכתבתי ובגלל שאני משתמש חדש אשמח לעזרה תודה .

עזרה .:) מחונך.

הי יואב אשמח שתעזור לי . 0523567428דודו

בקשת סיוע והדרכה לאחר ערך שנמחק

שלום לך, פעיל בשם לוסטם מחק ערך שהעליתי בנושא שלמה בירשן, שמשפחתו היתה מבין האחירונות שהצליחו להימלט מבגדד עיראק ב שנת 67'. עובדה שרק מעטים בארץ יודעים. אני מקיים מחקרים היסטוריים שונים ובהם על יהודים בארצות ערב. הערך שהעליתי בעל ערך היסטורי, לאומי, ציוני ואני מחפש סיוע לתקן אותו. תודה מראש, שלמה Shlomoab - שיחה

הצעה לשיתוף פעולה ובקשת עזרה בעת ובעונה אחת

ערב טוב, יואב, שבוע טוב ושנה אזרחית מצוינת.

אני פונה אליך בבקשת עזרה ובהצעה לשיתוף פעולה. לפני כעשור תרמתי רבות לוויקיפדיה בכמה וכמה ערכים הקשורים לתחום עניין המשותף לשנינו - ספרות מודרנית. בשמונה השנים האחרונות לא התפניתי לעשות זאת, אבל יש באמתחתי חומרים שאני עצמי כתבתי ואספתי במרוצת השנים, זכויות היוצרים עליהם הם בבעלותי ואשמח לשתף את הזולת בהם באמצעות ויקיפדיה. מדובר בראש ובראשונה בחומרים הקשורים ליוצרים שתרגמתי מספריהם לעברית וליצירות עצמן. הייתי מעלה את החומרים בעצמי לוויקיפדיה כפי שעשיתי לפני עשור, אבל בינתיים, כאמור, לא עסקתי בכך, וכיום, אם וכאשר אני מכניס שינויים כלשהם בוויקיפדיה, הרי מדובר בתוספת מידע פה ושם, ולא בערכים חדשים. אם יש לך עניין להעלות את החומרים שאוכל לנדב, כתוב לי בבקשה ואשלח לך חומרים כאלה כל אימת שאוכל. ואם משהו לא ברור בעצם הפנייה, אל נא תהסס לשאול ואשיב לך בחפץ לב. מודה לך מראש על זמנך והתייחסותך למסר הזה, תהיה אשר תהיה, ומאחל לך כל טוב, רמי סערי - שיחה 18:03, 30 בדצמבר 2018 (IST)

אדריכלות

שלום יואב, פנתה אלי משתמשת:Avital Efrat בקשר לערך שכתבה על האדריכל יורם פוגל והעבירו אותו לטיוטה שלה. כיון שאינני מתמצאת בנושא, אני מעבירה את פנייתה אליך ואשמח אם תעזור לה. תודה, שלומית קדם - שיחה 18:45, 5 בינואר 2019 (IST)

שלום שלומית פונה אליך לאחר שהורידו לי ערך שכתבתי בויקיפדיה

זוהי לשון ההודעה שקיבלתי: שלום Avital Efrat, תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "יורם פוגל" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Avital Efrat/‏יורם פוגל". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. בפרט חשוב לבדוק את הנושאים הבאים:

חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות? סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך? תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר). לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה? אפשר להסתייע במדריך לכתיבת ערכים, או, אם ברצונך לקבל סיוע אישי מצוות החונכים, ניתן לפנות לחממה. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – רק אז אפשר יהיה להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה!‏dMy‏ • שיחה • 20:41‏, 04/01/2019 • כ"ח בטבת ה'תשע"ט

דף זה נערך לאחרונה ב־20:41, 4 בינואר 2019. הטקסט מוגש בכפוף לרישיון Creative Commons ייחוס-שיתוף זהה 3.0; ייתכן שישנם תנאים נוספים. ר' את תנאי השימוש לפרטים.

לצערי לא הבנתי איזה פרמטר בטקסט שה אשמח אם תוכל לעזור לי

בתודה אביטל אפרת

עזרה

היי יואב,

ערך בשם ״דוז פואה (סדרת טלוויזיה)״ שפתחתי, עבר לטיוטה שלי על מנת לשפר אותו. אשמח שתעזור לי בעריכתו, על מנת שהוא יעבור למרחב הציבורי.

תודה

רונה ―Ronawe2 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

כתיבת ערך חדש

יואב שלום רב,הייתי מבקש את עזרתך בהעלאת ערך חדש "אוֹרי בית-אור" - ושכחתי איך מתחילים. הטקסט ברשותי, ואודֶה לך אם תזכיר לי איך מתחילים להעלות את הערך. יש לי גם שלושה תצלומים לערך זה + אישור בעלות לויקימדיה, ואת זה אף פעם לא תפסתי איך מעלים.אודה לך אם תוכל להזכיר לי,ניר מן

בקשה לטיפול בערך ויקיפדיה לסרט מקוללים - הערך נחסם בטענה להפרת זכויות יוצרים‎

היי יואב, אשמח לעזרה שלך.הערך שנכתב לסרט הישראלי מקוללים נמחק על ידי משתמש בטענה להעתקת זכויות יוצרים מהכתובת:http://www.habama.co.il/Pages/CinemaFilm.aspx?Subj=4&Area=0&EventID=36920

חסימת העמוד והאשמה בהפרת זכויות יוצרים מופרכת לחלוטין מהסיבה שזהו ערך לגיטימי לסרט קולנוע בו מוסבר על עלילית הסרט ועל האנשים המעורבים בו (כמו כל שאר הערכים).

אשמח עם תעזור לעלות את הערך לוויקיפדיה.

תודה רבה.

מטופל בדף שיחתי. בר הראלשיחה 20:11, 2 במאי 2019 (IDT)

פשיטות פאלמר

נזכרתי משום מה שכתבת על זה בעבר, ומצאתי את הטיוטה הנזנחת בדפי המשתמש שלך, במצב מצוין. חסר רק פרק אחד. העברתי למרחב הערכים בשביל לא לשכוח מזה שוב, ואסיים בשבוע הקרוב. אני רושם כאן בשביל לעדכן ולהודות לך על הערך היפה, במידה ואתה עדיין פוקד את האזור :) גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 11:08, 17 במאי 2019 (IDT)

עזרא בדף יומנו של חנון המחלמה הקרה

שלום ראיתי שאתה חונך בחממה האים תוכל לעזור לי בדף טיוטה:יומנו של חנון - המלחמה הקרה בתודה מראוש אליה צמח - שיחה 10:22, 22 במאי 2019 (IDT)

מילאן נדיץ

די מדהים איך פליטת קולמוס - או שמא "תקלדה" - יכולה להחזיק מעמד כל כך הרבה זמן....בגרסה [2] כתבת בטעות "בשנת 1985 סיים נדיץ' את חוק לימודיו בגימנסיה בקרגוייבץ והצטרף לאקדמיה הצבאית בבלגרד. בשנת 1904 השלים את לימודיו באקדמיה והתגייס לצבא הסרבי." ככל הנראה התכוונת לכתוב 1885. תוקן בשעה טובה אתמול, אחרי 5 שנים. --‏Yoavd‏ • שיחה 14:51, 27 באוקטובר 2020 (IST)

משה עקרון

הי יואב, כתבתי ערך על משה עקרון, שהיה מייסד ומנכ״ל פארק הירקון הראשון. הערך נכתב באופן אובייקטיבי על ידי בן זוגה של נכדתו.בגלל ניסיונך הרב בויקיפדיה הישראלית וכויקיפד מוערך, אשמח לשמוע את דעתך, פידבקים ואולי דברים שניתן לעשות על מנת לשפר את הערך, וכמובן שאשמח לקבל את המלצתך.בברכה,ברק בשמה של לינוי--Linoy.ekron - שיחה 12:08, 22 בנובמבר 2020 (IST)

שלום ברק/לינוי. נראה שיואב אינו פעיל בויקיפדיה כבר תקופה ארוכה. אני ממליץ לכם לפנות בנושא אל כלל עורכי ויקיפדיה בדף ויקיפדיה:לוח מודעות. תזמינו שם את העורכים, בניסוח נייטרלי, אל הדף שיחה:משה עקרון, כדי שיביעו את דעתם על חשיבות הערך. Liad Malone - שיחה 12:53, 22 בנובמבר 2020 (IST)

תודה רבה לךLiad Malone כמובן שאשמח אם אתה תוכל בין היתר להביע את דעתך האובייקטיבית

I need help

Hi Yoav Nachtailer,I am Italian and I would like to insert the article by a well-known Italian artist, Andrea Benetti https://www.search.com.vn/wiki/en/Andrea_Benetti_(artist)I have created a draft https://www.search.com.vn/wiki/he/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9:BarbaraLuciano13/%D7%98%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94 with the automatic translator and it needs to be corrected. It is also necessary to enter the infobox and select the categories in which to insert the article. Can you help me please? Otherwise I don't know how to do it ... thanks, I await your reply, --BarbaraLuciano13 - שיחה 15:53, 18 ביוני 2021 (IDT)

היי שומע חסמת לי את החשבון

ואני לא מבינה למה כל מה שעשיתי היה לסדרת משהו קטן בערך של השמיניה אני לא יודעת מה קרה אבל לא נגעתי בכלום אני נשבעת בחיים שלי של כל הסובבית שלי ובטלפון שלי 37.142.172.123 22:02, 24 ביולי 2022 (IDT)