שיחת משתמש:תומר א./ארכיון 2

זהו ארכיון של שיחת משתמש:תומר א., דף זה אינו מנוטר ולכן אין להשאיר בו הודעות



תיבת משתמש במתנה

על פתרון החידה מוענקת לך תיבת משתמש זו. ‏עמיחי 11:09, 12 במרץ 2009 (IST)

משתמש זה פתר את החידה של הקשר בין דרור אלוני לעמיחי!
שמתי אותה במקום של כבוד תחת פסקת פעילותי בוויקיפדיה בדף המשתמש שלי. תומר א. - שיחה 11:21, 12 במרץ 2009 (IST)
תתחדש על התיבה, איפה החידה ו\או מה הקשר? - אגב אם תקליק על צו פיוס בחתימתי ודאי תופתע לטובה. אשמח אם תגיב. יהודה מלאכיצו פיוסויקיהדות • ט"ז באדר ה'תשס"ט • 11:27, 12 במרץ 2009 (IST)
החידה נמצאת בדף המשתמש של עמיחי והקשר נמצא בדף השיחה שלו.
לגבי צו הפיוס, אני שמח מאוד על חזרתך אך משתדל להימנע הן מברכות והן מהעברת ביקורת בפסקאות פומביות. לעומת זאת, אם תוסיפו סעיף ===חתימות=== מתחת לטקסט, אשמח לחתום. בלי קשר, תיבת הארכיונים שלך יוצרת שטח לבן גדול שגורם לדף להיראות כאילו הוא ריק (מחקרים מראים שהסיכוי להגיע לטקסט קטן אקספוננציאלית ביחס לכמות הגלילה שצריך לעבור כדי להגיע אליו), אם תרצה שאסדר את זה בעבורך, רק תגיד. תומר א. - שיחה 11:50, 12 במרץ 2009 (IST)
OK אז אמרתי, טפל בזה בבקשה ובתודה מראש. ואני מוסיף שם פיסקת הצטרפות למסקנות הצו. בברכה, יהודה מלאכיצו פיוסויקיהדות • ט"ז באדר ה'תשס"ט • 11:55, 12 במרץ 2009 (IST)

בוצע תומר א. - שיחה 12:28, 12 במרץ 2009 (IST)

צמחים מוגנים בישראל

יש לבוט אפשרות לעבור על הרשימה הזו ולאכלס את הערכים החסרים בקטגוריה? אין סיבה בעולם להחזיק בערך רשימה ענקית כזו, אך לא רוצה למחוק אותה לפני שמוודאים שאכן כולם מקוטלגים. חגי אדלרשיחהל-84 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • י"ז באדר ה'תשס"ט • 23:05, 12 במרץ 2009 (IST)

צריך לכתוב את זה, אבל בעיקרון זה אפשרי. אני צובר לי דברים לבוט לכשיהיה לי זמן בע"ה בקרוב. תומר א. - שיחה 23:55, 12 במרץ 2009 (IST)

יחודי=ייחודי

הועבר לדף ויקיפדיה:יעוץ לשוני
תומר א. - שיחה 16:30, 17 במרץ 2009 (IST)

עדכון ל-HSDPA בישראל

שלום. למיטב ידיעתי, קיימות עוד רשתות בישראל, מעבר למה שרשום בערך HSPDA. בנוסף, גם הרשת שמתוארת שם התקדמה מאז 2007. לכן הייתה שם תבנית העדכון, ואני חושב שעדיין יש לה מקום שם. טבעת-זרם - שיחה 13:33, 19 במרץ 2009 (IST)

זה משהו שנכון לגבי כל ערך בוויקיפדיה (במיוחד בתחומי הטכנולוגיה). התבנית הזאת מדברת על "נושא אקטואלי או כזה המשתנה במהירות". הרשת הזאת מתעדכנת בקצב הרגיל של התפתחויות טכנולוגיות והתפתחויות של תשתית. אם אתה חושב שהשימוש בתבנית צריך להיות אחר אתה מוזמן לשחזר אותי. תומר א. - שיחה 14:29, 19 במרץ 2009 (IST)

ריצ'רד בירד

עבר לוויקיפדיה:בוט/בוט אכלוס קטגוריות/אולם דיונים/ארכיון 1. חגי אדלרשיחהל-73 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • כ"ח באדר ה'תשס"ט • 17:16, 24 במרץ 2009 (IST)

עבר לוויקיפדיה:בוט/בוט אכלוס קטגוריות/אולם דיונים/ארכיון 3. חגי אדלרשיחהל-73 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • כ"ח באדר ה'תשס"ט • 05:28, 24 במרץ 2009 (IST)

קטגור ערכי הספרים לפי תאריך

רק עכשיו ראיתי שהצעת לבצע את הקטגור בעזרת הבוט שברשותך.

היות ועבר כבר כמעט חודש והדיון לא מתקדם לשום מקום, אשמח לדעת מהי הפרוצדורה המקובלת כאן במקרה הנ"ל - באיזה שלב מחליטים האם הדיון הוכרע על פי רוב? 24.12.234.123 03:02, 21 במרץ 2009 (IST)

בעיה... ולא סתם בעיה אלא אחת שנראה לי שלאף אחד אין אומץ להתעסק איתה. נהוג לומר שבויקיפדיה בעיות פותרים באמצעות קונסנזוס. באופן אישי לא לגמרי הבנתי את גלגוליה של ההצעה (התחילה כמשהו אחד והתפתחה למשהו מעט שונה תוך כדי), אני מציע שתנסח את ההצעה הסופית, נעלה אותה לדיון במזנון ונפעל על פי הקונסנזוס שיתגבש שם.
אגב, כמה הערות מתודולוגיות: א. אני הבנתי את התפלגות העמדות באופן מעט שונה מכפי שראיתי שהצגת אותו בדפים אחרים (למשל לגבי עמדתם של גילגמש ושלומית קדם). ב. קח בחשבון שדעתם (ונימוקיהם) של אנשים מסויימים "נחשבת" בעיני אנשים יותר מאשר דעותיהם של אנשים אחרים (כאשר מדובר בתחומים ספציפיים). במקרה זה שלומית היא אחת הויקיפדים המוערכים בנושאים הקשורים בספרות ותחומים משיקים, דעתה נחשבת בנושאים אלה הרבה יותר מדעתי למשל (וטוב שכך, שכן היא מבינה בתחומים האלה הרבה יותר ממני). בקיצור, נסח את ההצעה ואת הנימוקים ונתקדם. תומר א. - שיחה 18:02, 21 במרץ 2009 (IST)
לצערי אני חושש שלא אצליח לקדם לבד את ההצעה כאן. לפי דעתי רק משתמש ותיק יצליח לקדם את הדיון לכדי הכרעה ברורה. אשמח מאוד אם תוכל לעזור לקדם את הדיון הנ"ל. 24.12.234.123 06:04, 22 במרץ 2009 (IST)
זאת בדיוק היתה הכוונה. אבל אתה תצטרך לנסח אותה באופן סופי. תומר א. - שיחה 09:20, 22 במרץ 2009 (IST)
סבבה. אני אנסה לנסח משהו בימים הקרובים. 24.12.234.123 09:04, 23 במרץ 2009 (IST)

שיחת משתמש:גוונא#מעיון בתרומותיך

אולי אנחנו מכירים? • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 14:36, 23 במרץ 2009 (IST)

אם באמת היית בקורס קא"רים עם שגיב אסולין אז כנראה שלא (תלוי באיזה דרגה השתחררת). תומר א. - שיחה 14:59, 23 במרץ 2009 (IST)
השתחררתי סגן (ב-2001) וחלקנו חדר (יחד עם עוד ארבעה) במשך כל הקורס • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 15:14, 23 במרץ 2009 (IST)
אז לא. למרות שכל פעם שאני נכנס לעמוד שלך התמונה שלך נראית לי מוכרת, אולי נפגשנו במילואים. תומר א. - שיחה 15:16, 23 במרץ 2009 (IST)
הכל יכול להיות ננסה לפתור את זה במפגש הקרוב • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 15:22, 23 במרץ 2009 (IST)
בהחלט. תומר א. - שיחה 15:22, 23 במרץ 2009 (IST)
(אתם יודעים מה מצחיק?! בערבו של היום שבו הלכתי למבדקי קצונה בתל השומר נפקדתי אחר כבוד... ועוד ציפיתי שבגלל המתאם שלי יקבלו אותי בכל זאת לקורס.... פחחחח --גוונא - שיחה 17:51, 24 במרץ 2009 (IST))
צחוק צחוק, חיל הרפואה עוד מסוגל לעשות את זה... עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 17:57, 24 במרץ 2009 (IST)
אצלי בהשלמה החילית שפטו מישהו ל14 יום כלא במהלך ההשלמה והוא עדיין קיבל את הדרגות. תומר א. - שיחה 21:33, 24 במרץ 2009 (IST)
שלא נתחיל במה היה אצלנו... סיפורים הזויים... • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 12:09, 25 במרץ 2009 (IST)
אני אספר בכל זאת, אחד המהשלמה פשוט פרץ למשרד מפקד המגמה והשאיר לו מזכרת מאד ריחנית על השולחן • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 12:09, 25 במרץ 2009 (IST)
ולאיזה מסיפורו הרס"ר הייתם רוצים לעבור? אפשר לדון בדבק שהוכנס באופן מסתורי לחריץ המפתח במשרדו - דבר שגרם שבמשך יום שלם לא יהיו זמינים טפסי התלונה היקרים מפז... או שנתפלמס על המקרה המוזר של השלישה שבבקבוק השמפו שלה זוהו חומרים המזכירים תקופות אפלות יותר... --גוונא - שיחה 12:29, 25 במרץ 2009 (IST)

סקריפט?

הי, תוכל אולי לעזור עם סקריפט שישנה את כל המופעים של עוד או עוּד לעוד? אביעדוסשיחהתל אביב חוגגת מאה! 20:07, 23 במרץ 2009 (IST)

למה אתה לא פונה לאולם דיוני ההחלפות כמקובל? אולי יש מתנגדים? חגי אדלרשיחהל-73 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • כ"ח באדר ה'תשס"ט • 20:36, 23 במרץ 2009 (IST)
אולי כי זה תיקון קישור, לא תיקון המילה. אביעדוסשיחהתל אביב חוגגת מאה! 20:37, 23 במרץ 2009 (IST)
יש רק 30 החלפות. לא הייתי מסתכן בסקריפט לכמות כזו זניחה. חוץ מזה יש כלים מובנים ששימשו אותנו בזמן הטיפול בדפי פירושונים. תשאל את ברוקולי, הוא התעסק עם זה הרבה. חגי אדלרשיחהל-73 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • כ"ח באדר ה'תשס"ט • 20:42, 23 במרץ 2009 (IST)
לדעתי בוט החלפות יכול עדיין לעשות את זה אם נותנים לו את הצורה [[עוד (כלי נגינה) . תומר א. - שיחה 22:06, 23 במרץ 2009 (IST)
אה, ברור שבוט ההחלפות יכול לעשות את זה.. אבל זה משהו חד-פעמי. לאדע, אם אפשר - מה טוב. התעייפתי. אביעדוסשיחהתל אביב חוגגת מאה! 00:41, 24 במרץ 2009 (IST)
מצאתי איך לעשות את זה, אני רוצה להיות ליד המחשב כשזה מתבצע, מקווה שאצליח עד מחר בערב למצוא זמן. תומר א. - שיחה 13:03, 24 במרץ 2009 (IST)

אחרי שראינו שבוט פתיחת הקטגוריות עובד יפה, ניתן להמשיך עם האוסקרים. המפרט הרי מוכן. האם תמיד צריך לבקש מטבעת-זרם שיריץ את הבוט שלו לאחר הפתיחה? חגי אדלרשיחהל-73 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • כ"ח באדר ה'תשס"ט • 06:35, 24 במרץ 2009 (IST)

מסתבר שבוט פתיחת קטגוריות הוא החלק הכי מסובך שיהיה לנו (בגלל כמות משתנים משתנה). בכל מקרה, אפשר להריץ על זוכי האוסקר אבל אני צריך להיות לידו כשהוא פותח את הקטגוריות כדי לבצע בקרה. אני מניח שאתפנה לכך בקרוב. לגבי הבוט של טבעת-זרם, אני מתכוון לבקש דגל בוט בויקיפדיה באנגלית ואז לא יהיה צריך את ההתערבות שלו, זה עוד משהו שאני מתמהמה איתו עקב מחסור בזמן. תומר א. - שיחה 12:31, 24 במרץ 2009 (IST)
הוא לא בנוי לאכול עד 5 קטגוריות אב? אם יהיה לך דגל בוט באנגלי, אז תפתח גם בצד השני? חגי אדלרשיחהל-73 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • כ"ח באדר ה'תשס"ט • 12:41, 24 במרץ 2009 (IST)
בינתיים אני עוד מנסה לחשוב על אלגוריתם שיזהה מתי יש 4 קטגוריות אב ומתי יש 5. וכן, כשיהיה לי דגל בוט באנגלי אני אעביר את הבינוויקי הנדרשים וגם אסדר שם קטגוריות כשצריך. תומר א. - שיחה 12:46, 24 במרץ 2009 (IST)
יש לך "|" מפריד בין הפרמטרים, אז מה הבעייה בזיהוי? חגי אדלרשיחהל-73 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • כ"ח באדר ה'תשס"ט • 12:53, 24 במרץ 2009 (IST)
שהתבנית נגמרת במועד בלתי ידוע. לא אמרתי שזה לא אפשרי, רק אמרתי שאני עדיין מחפש שיטה טובה לעשות את זה (בינתיים הצלחתי, לא? ). תומר א. - שיחה 12:55, 24 במרץ 2009 (IST)

פרנסיס ויליאם אסטון

טוב, על הראשון מצאתי באג. הוא לא מזהה את הרווח בקטגוריה המקורית, ולכן יצר קטגוריה כפולה. לא באג להפסיק את הריצה, אבל תן עליו את הדעת. בכל מקרה, אני מקווה ש-CHECK WIKIPEDIA יזהה עבורנו את הכפולים. צריך לבדוק שם אחרי הריצה הבאה. אם לא מוצא, נצטרך להריץ בוט שמסיר את הכפולים, כי אני רואה שנוצרים הרבה כאלה. חגי אדלרשיחהל-73 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • כ"ח באדר ה'תשס"ט • 17:30, 24 במרץ 2009 (IST)

באיגור תם הוא עשה שטויות ובדייוויד טרימבל מכניס הקטגוריות לא במקום הנכון. אני נאלץ לחסום אותו. עשית שינויים לאחרונה? כי שגיאות אלה לא זכורות לי מריצות קודמות. בכל אופן, לאחר שתאתר את אופי השגיאות, צריך להכין בוט תיקון. חגי אדלרשיחהל-73 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • כ"ט באדר ה'תשס"ט • 18:01, 24 במרץ 2009 (IST)
נחסם, ושחזרתי את כל העריכות השגויות. בקש שישחררו לך אותו כשאתה חוזר. חגי אדלרשיחהל-73 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • כ"ט באדר ה'תשס"ט • 18:18, 24 במרץ 2009 (IST)
עשה באמת שטויות, עשיתי כל מיני שינויים אבל לא נראה לי שמשהו דרסטי. נכניס אותו לחופשת ויקי לצורך שיפוצים. תומר א. - שיחה 21:57, 24 במרץ 2009 (IST)
גם זה לרשימת השטויות. חגי אדלרשיחהל-73 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • כ"ט באדר ה'תשס"ט • 08:28, 25 במרץ 2009 (IST)
עברת על הכל או שאני צריך לעשות את זה? תומר א. - שיחה 00:28, 26 במרץ 2009 (IST)
עברתי על כל ריצת נובל, אבל לא על ריצות קודמות אחרות. חגי אדלרשיחהל-73 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • א' בניסן ה'תשס"ט • 01:58, 26 במרץ 2009 (IST)
אני מבין שהבאג כבר תוקן. נכון? האם הוא השפיע גם על ריצות קודמות? חגי אדלרשיחהל-73 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ו' בניסן ה'תשס"ט • 23:22, 30 במרץ 2009 (IDT)

ערים בצרפת מעוטרות באות ליגיון הכבוד?

עבר לוויקיפדיה:בוט/בוט אכלוס קטגוריות/אולם דיונים/ארכיון 1 חגי אדלרשיחהל-73 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ו' בניסן ה'תשס"ט • 23:23, 30 במרץ 2009 (IDT)

חסימה

מישהו מוכן לשחרר אותי? Plz, Plz, Plz, אני עדיין חדש ולא לגמרי יודע איך הדברים עובדים כאן. אני יודא שעני אוד צאיר והכתיבה שלי לא משהו וחוץ מזה זה בכלל קישור לאתר לא מסחרי שאף אחד לא מרוויח ממנו. זאת אנציקלופדיה חופשית וכל אחד רשאי לערוך כאן ומי אתם בכלל שתגידו לי שאני לא יכול לערוך. אז אם אפשר במטותא לשחרר אותי מהחסימה הזאת . תומר א. - שיחה 21:53, 24 במרץ 2009 (IST)

נחסמת ביחד עם הגולם שלך. נסה עכשיו. ‏Harel‏ • שיחה 21:55, 24 במרץ 2009 (IST)
תודה, וכן, היתה ברורה לי הסיבה. האמת שאני חושב שאולי מגיעה לי החסימה הזאת. תומר א. - שיחה 21:56, 24 במרץ 2009 (IST)
משה דיין אמר שיש שלושה תנאים לחייל כדי שייחשב חייל באמת. מפאת צניעותנו לא אמנה אותם כאן. אבל התנאים התואמים לוויקיפד הם: 1. נחסם שלא בטעות 2. הודיע על פרישה 3. חתם בטילדות במקום בשמו מחוץ לוויקיפדיה. ‏Harel‏ • שיחה 21:59, 24 במרץ 2009 (IST)
אני כל הזמן חותם בטילדות בחוץ בטעות. תומר א. - שיחה 21:59, 24 במרץ 2009 (IST)
רואים. ראה זו כאזהרה בגין עבירה על כללי ההתנהגות בקהילה :) דורית 22:01, 24 במרץ 2009 (IST)
דיין? לא רפול? עידושיחהבואו לתל אביב לפני שבאה הלחות 22:03, 24 במרץ 2009 (IST)
היה כבר עדיף להישאר חסום ולא לפתוח את השירשור הזה . תומר א. - שיחה 22:04, 24 במרץ 2009 (IST)
אגב, אמורה להיות איזושהי תבנית שמבקשת את שחרורך, חיפשתי אותה עכשיו במשך 15 דקות ללא הצלחה. אם אני לא הצלחתי שום משתמש חדש לא יצליח. תומר א. - שיחה 22:05, 24 במרץ 2009 (IST)
תבנית:בקשת שחרור חסימה? אבל כן, אני מסכים. אביעדוסשיחהתל אביב חוגגת מאה! 23:00, 24 במרץ 2009 (IST)

חסימה 2

מה??? נחסמתי שוב. אולי אני טרול? תומר א. - שיחה 22:37, 24 במרץ 2009 (IST)

עכשיו בסדר. ‏Harel‏ • שיחה 22:38, 24 במרץ 2009 (IST)
אני דורש לדעת האם אני טרול! תומר א. - שיחה 22:38, 24 במרץ 2009 (IST)
כן. ‏Harel‏ • שיחה 22:39, 24 במרץ 2009 (IST)
שיט... טוב נו, לפחות נשמור על ערכינו המשותפים וכמו כן אני מבקש לשנות את ויליאם לו'יליאם כפי שיש לאיית - תומר א. שיחה 22:58, 24 במרץ 2009 (IST)
חחח תומר, הצחקת אותי.. אביעדוסשיחהתל אביב חוגגת מאה! 23:10, 24 במרץ 2009 (IST)
טרולי כל העולם התאחדו! • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 07:50, 25 במרץ 2009 (IST)

שלומך

עדיין מוטרד? --גוונא - שיחה 01:22, 26 במרץ 2009 (IST)

תלוי מי מאיתנו. תומר א. - שיחה 01:26, 26 במרץ 2009 (IST)
הגעתי למסקנא שפיתחתי אובססיה לויקיפדיה. תציל אותי! --גוונא - שיחה 01:30, 26 במרץ 2009 (IST)
מתקפת DOS בדרך אליך. תומר א. - שיחה 01:33, 26 במרץ 2009 (IST)
מתקפת DOSIM הרבה יותר מסוכנת! --גוונא - שיחה 01:39, 26 במרץ 2009 (IST)
חשבתי חמש דקות ולא הצלחתי למצוא שום דבר מצחיק להגיד. תומר א. - שיחה 01:44, 26 במרץ 2009 (IST)
לא נורא, אני עדיין אוהב אותך --גוונא - שיחה 01:46, 26 במרץ 2009 (IST)
למרות שאני טרול? תומר א. - שיחה 01:54, 26 במרץ 2009 (IST)
לא נורא אני דתי ואתה טרול. כל אחד והחסרונות שלו ביחד אנחנו משלימים אחד את השני (אני לא הומו אם זה נשמע ככה, אבל אני גם לא הומופוב, אבל אני בהחלט עייפוב) לילה פוב! --גוונא - שיחה 01:57, 26 במרץ 2009 (IST)
צחקתי ונהניתי ואני הולך לישון עם חיוך. תומר א. - שיחה 01:59, 26 במרץ 2009 (IST)

חשיבות

היי תומר,
כשאתה מעלה תבנית חשיבות על ערך כלשהו, אל תשכח לכתוב "הבהרת חשיבות" או "חשיבות" בתקציר העריכה, כדי שהעריכה תהיה שקופה לכל הבאים אחריך (וגם תופיע בשינויים האחרונים בצורה ברורה). אלדדשיחה 01:42, 26 במרץ 2009 (IST)

אל תשכח זה ביטוי בעייתי מאוד (אם הייתי יכול לא לשכוח לא הייתי שוכח). אבל כמובן שאתה צודק. תומר א. - שיחה 01:44, 26 במרץ 2009 (IST)
בהתחלה כתבתי "אנא" :) אבל חשבתי שאולי אין בזה צורך. בעיקרון, לא פעם מעלים תבנית חשיבות בלי לכתוב דבר בתקציר העריכה, ולכאורה המטרה של חלק מאלה שעושים זאת היא להצניע את העובדה שמעלים תבנית חשיבות על הערך (זה קורה בערכים שמעוניינים, אולי, שאיש לא יגיב, כדי שאפשר יהיה למחוק אותם בקרוב). מטרת התקציר (בין היתר) להבהיר למי שרוצה להגן על הערך שהם צריכים להגיע ולכתוב את נימוקיהם בדף השיחה. אבל אולי כל זה ידוע לך. אני קצת אלרגי לאלה שמעלים תבנית חשיבות בלי לתת שום אינדיקציה בתקציר (ראיתי לא מעט כאלה בעבר ). אלדדשיחה 01:49, 26 במרץ 2009 (IST)
אני משתדל להקפיד (לפעמים מתפלק, בד"כ מאוחר בלילה כאשר ההשפעה של הריטלין נגמרה מזמן). אני סובל מאלרגיה דומה להעלאת תבנית חשיבות ללא נימוק בדף השיחה. בכל מקרה, אני משתדל להיות שקוף לגמרי. התפלק. מצטער. קרה. קורה. אני מניח שיקרה. טעות. טועים. טעינו. תומר א. - שיחה 01:53, 26 במרץ 2009 (IST)
זה הנימוק שהכי אהוב עלי (בלי שום ציניות) - טעות. מקובל (לא אעיר עוד במקרה כזה, כי אני מבין שגם לך זה חשוב). אלדדשיחה 01:55, 26 במרץ 2009 (IST)

טעות

הי,

לצערי טעיתי בבית ספר. סברתי בטעות שמדובר בתיכון ד והסתבר אחר כך שזה י"ד כך שכל מה שכתבתי לא תקף. גילגמש שיחה 21:29, 27 במרץ 2009 (IDT)

LOL. תומר א. - שיחה 21:46, 27 במרץ 2009 (IDT)

בקשת סיוע - הערך: ליופיליזציה

שלום, השלמתי את החלק הראשון של הערך (על אף שיש בו כמובן עוד הרבה עבודה) והסרתי ממנו את תבנית 'בעבודה'.יש לי מספר שאלות:

  • האם ישנם קווים מנחים כלשהם בנוגע לתרגום מונחים שאין להם מקבילה בעברית (למשל desorption)?
  • היכן אני יכול למצוא מידע על הוספה\עריכה\וכיו"ב של תמונות לערך שלי?
  • האם תוכל לקרוא את הערך ולהעיר לי על ניסוחים קלוקלים, טעויות וכד',
  • והאם הערך עומד כעת בסטנדרטים אנציקלופדיים לדעתך (אשאל זאת גם את אביעדוס שהעיר לי על כך בהתחלה)?

תודה - Squaredevil - שיחה 14:02, 28 במרץ 2009 (IDT)

  • כדאי לקרוא את ויקיפדיה:תרגום ואת הדפים אליהם הוא מקשר. אני נוהג להשתמש באתר האקדמיה ללשון עברית ובערכים דומים ע"מ למצוא תרגום למונחים מקצועיים אליהם אני לא מכיר תרגום. תוכל להיעזר גם בויקיפדיה:יעוץ לשוני ובמידה ויש לך גישה למאמרים אקדמיים בנושא תוכל לחפש גם שם. אם כל זה לא עזר אני נוהג לתעתק או לתרגם תרגום חופשי את המונח אותו אני צריך ולכתוב בסוגריים את המונח באנגלית.
  • ראה עזרה:תמונות ואת הדפים המופיעים בקופסה משמאל.
  • אשמח לעבור על הערך מאוחר יותר

נ.ב. נהוג להוסיף פסקאות חדשות בסוף הדף. תומר א. - שיחה 15:53, 28 במרץ 2009 (IDT)תומר א. - שיחה 15:53, 28 במרץ 2009 (IDT)

תודה רבה! - Squaredevil - שיחה 17:08, 28 במרץ 2009 (IDT)
רצוי להוסיף מקורות. מאיפה הידע? תומר א. - שיחה 19:56, 28 במרץ 2009 (IDT)
הרוב מבוסס על תרגום של הערך המקביל באנגלית; חלק מידע כללי; חלק מנסיון עבודה עם המכשיר. דרך אגב, ביומיים האחרונים גם יצא לי לעבור על כמה ערכים הקשורים לתחום הביולוגיה (הוספתי אותם לדף המשתמש שלי); אני מתכוון לערוך גם בהם מכיוון שרמתם כרגע מאוד נמוכה. ועוד דרך אגב, בקשר למקורות, האם אתה יכול להוסיף לי לינק שימושי שכזה (כמו אלו שציינת מקודם) בנוגע להוספת מקורות? והאם אפשר להוסיף מקורות באנגלית לדף בעברית? תודה - Squaredevil - שיחה 00:45, 29 במרץ 2009 (IDT)
עזרה:הערת שוליים, ויקיפדיה:ביבליוגרפיה, ויקיפדיה:קישורים חיצוניים. אתה יכול לקרוא את הערך גוגל שכתבתי שנראה לי שלפחות מבחינת הערות שוליים הוא בסדר. תומר א. - שיחה 09:07, 29 במרץ 2009 (IDT)

היכן היא נולדה?

אולי צריך לתקן את הסקריפט? [1] הידרו - שיחה 20:45, 28 במרץ 2009 (IDT)

אולי. אני חושב שכבר נתקלתי בזה. תומר א. - שיחה 20:47, 28 במרץ 2009 (IDT)

עבר לדף השיחה הנ"ל. חגי אדלרשיחהל-73 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ו' בניסן ה'תשס"ט • 23:14, 30 במרץ 2009 (IDT)

מושלי ארה"ב

עבר לוויקיפדיה:בוט/בוט אכלוס קטגוריות/אולם דיונים/ארכיון 1. חגי אדלרשיחהל-73 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ו' בניסן ה'תשס"ט • 23:18, 30 במרץ 2009 (IDT)

תודה

אני מעריך את זה (וגם נפתרתי מהוירוס הטורדני!!) תודה רבה! --MT0 בואו להשתתף!שיחה22:12, 30 במרץ 2009 (IDT)

מזל"ט. תומר א. - שיחה 22:26, 30 במרץ 2009 (IDT)

תראה מה עשה הגולם שלך...

כאן...עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 13:03, 31 במרץ 2009 (IDT)

נראה לי שזה מלפני שתיקנתי את הבאג. תומר א. - שיחה 13:28, 31 במרץ 2009 (IDT)
אה, אוקי... סתם חשבתי שתדע... עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 15:00, 31 במרץ 2009 (IDT)
כן, תודה. תומר א. - שיחה 15:00, 31 במרץ 2009 (IDT)

מיזם המאה לתל אביב

מוענק בזאת לTומר A.
משתמש זה כתב ערך במסגרת מיזם המאה לתל אביב.

”עוֹד אֶבְנֵךְ וְנִבְנֵית...”

. תודה על העזרה, ‏Ori‏ • שיחהתל אביב 100 - לא רק מדד! 13:49, 31 במרץ 2009 (IDT)

תודה רבה. תומר א. - שיחה 14:12, 31 במרץ 2009 (IDT)

מה דעתך לעבוד לפי הרשימה הזו? חגי אדלרשיחהל-73 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ח' בניסן ה'תשס"ט • 04:16, 2 באפריל 2009 (IDT)

שטויות של בוט

אל אלוהים, תומר.. באנגלית, Palestinian מציין הן "פלסטיני" והן ארצישראלי. תת-הקטגוריות של Category:Palestinian Christians ראויות לבחינה מדוקדקת, כי יש יסוד סביר להניח שהיו עוד פאשלות כמו זו. אביעדוסשיחהתל אביב חוגגת מאה! 14:39, 2 באפריל 2009 (IDT)

ראיתי שכבר שמת לב.. אביעדוסשיחהתל אביב חוגגת מאה! 14:40, 2 באפריל 2009 (IDT)
אנחנו יודעים, Eddau יטפל בזה אחרי הריצה. תומר א. - שיחה 14:54, 2 באפריל 2009 (IDT)
סבב. אביעדוסשיחהתל אביב חוגגת מאה! 14:55, 2 באפריל 2009 (IDT)
זו לא פאשלה, במקרה זה בגלל הגלגול, היה צורך לעשות כך, עם תיקונים ידניים. אני אפתח עכשיו קטגוריה מתאימה. חגי אדלרשיחהל-73 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ח' בניסן ה'תשס"ט • 15:43, 2 באפריל 2009 (IDT)
פתחתי את קטגוריה:נוצרים בארץ ישראל ויש לסווג לשם את כל ה"פלסטינים המדומים". חגי אדלרשיחהל-73 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ח' בניסן ה'תשס"ט • 16:12, 2 באפריל 2009 (IDT)

פול אנקה

למה הוא סווג גם בלבנונים וגם בכללי. נראה לי שזה נובע מגלגול למעלה של תת קטגוריה נוספת, שלא נמצאה לה תת קטגוריה אצלנו. אתה צריך לבדוק שאין כבר קטגוריית בת אחרת, ואז לפתוח. אני מודע לבעייה של הסדר, כי יתכן שפתחת את המגולגלת ראשונה, ואז צריך למחוק אותה... מי אמר שהחיים קלים? חגי אדלרשיחהל-73 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ח' בניסן ה'תשס"ט • 15:43, 2 באפריל 2009 (IDT)

לא. זה בגלל קטלוג כפול אצל האנגלים (כבר בדקתי קודם). תומר א. - שיחה 15:45, 2 באפריל 2009 (IDT)
ראית איזה יופי נפתרתי מהקיטלוג הכפול. תומר א. - שיחה 16:42, 2 באפריל 2009 (IDT)
צריך להכניס את זה כשלב קבוע אחרי כל ריצה. חגי אדלרשיחהל-73 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ח' בניסן ה'תשס"ט • 16:46, 2 באפריל 2009 (IDT)
אני לא בטוח שזה רעיון טוב. משתי סיבות: א. הערך המרכזי בתת-קטגוריה צריך להופיע בקטגוריה הראשית. ב. יש מקומות אחרים שבהם צריך להשאיר קיטלוג כפול. תומר א. - שיחה 16:50, 2 באפריל 2009 (IDT)

תקלה אפשרית

רציתי להסב את תשומת לבך למשהו. בזמנו DMY היה מעדכן אותו ערך מספר פעמים ברצף. כיוון שכל פעם משך מחדש את המידע מהשרת, לפעמים הביא את המידע ללא העדכון הקודם עקב עייפות השרתים. ראיתי שאתה עובד בשיטה דומה ורציתי להתריע שזה יכול לקרות גם לך. חגי אדלרשיחהל-73 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ט' בניסן ה'תשס"ט • 19:21, 2 באפריל 2009 (IDT)

ז'וזה סאראמאגו

לא הכנסת את נושא צמצום רווחים שביקשתי ממך, אז הוא שוב משתולל. הפעם אני כבר לא מסוגל לשחזר אותו ידנית, כי הוא ערך כבר אלפי ערכים. ומה קרה ללוג? לא ניתן לקרוא אותו. חגי אדלרשיחהל-73 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ט' בניסן ה'תשס"ט • 22:14, 2 באפריל 2009 (IDT)

ראיתי את זה כבר. וכן הכנסתי את צמצום הרווחים, כנראה שלא בכל המקומות שצריך. בכל מקרה, אני עובד על זה. תומר א. - שיחה 22:16, 2 באפריל 2009 (IDT)
הסרתי את מה שהיה צריך. תומר א. - שיחה 23:25, 2 באפריל 2009 (IDT)

לי זה לא אומר כלום

אבל אולי לך זה יגיד משהו. טבעת-זרם - שיחה 22:35, 2 באפריל 2009 (IDT)

שועשעתי. תומר א. - שיחה 23:03, 2 באפריל 2009 (IDT)
זה רק לישראלים יש לנו כאלה דקויות? בכל העמים האחרים הולכים אך ורק לפי מקום הלידה. זיהיתי את העניין בש"י עגנון עוד לפני בגין... חגי אדלרשיחהל-73 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ט' בניסן ה'תשס"ט • 23:07, 2 באפריל 2009 (IDT)
יש סיכוי טוב שהפולנים רואים את בגין כזוכה פרס נובל פולני. תומר א. - שיחה 23:08, 2 באפריל 2009 (IDT)
ונשאלת השאלה למה זו טעות? הייתה לו אזרחות פולנית והוא נלחם בצבא אנדרס. חגי אדלרשיחהל-73 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ט' בניסן ה'תשס"ט • 23:09, 2 באפריל 2009 (IDT)
אני עוד לא יודע מה דעתי על העניין. אבל האנשים הבאים דורשים בדיקה: אלברט אינשטיין, טדאוס רייכשטיין, שארל אדוארד גיום, פליקס בלוך, נלי זק"ש לכל אלה יש "אזרחות כפולה" לאלי ויזל יש אזרחות הונגרית (למרות שלדעתי הוא אמריקאי). תומר א. - שיחה 23:25, 2 באפריל 2009 (IDT)

מעניין לדעת

באיזה אנטי וירוס אתה משתמש? --MT0 - שיחה 01:59, 3 באפריל 2009 (IDT)

AVG. למה? תומר א. - שיחה 09:33, 3 באפריל 2009 (IDT)
סתם סיקרן אותי --MT0 - שיחה 11:46, 3 באפריל 2009 (IDT)

קטגור ערכי הספרים לפי תאריך

בדומה לקטגוריות אלבומים לפי שנים, סרטים לפי שנים ומשחקי וידאו לפי שנים, לדעתי יש מקום גם לקטגור לפי תאריך של כל ערכי הספרים בויקיפדיה העברית להם קיים תאריך הוצאה. לדעתי אין כל הבדל איכותי בין הצעה זו לבין קטגוריה:סרטים לפי שנים, והרציונל העומד מאחורי שתיהן, כמו גם נחיצותן, זהה.

קטגור ערכי הספרים לפי התאריך בו יצאו יאפשר ניווט נוח ויעיל למשתמשים שרוצים לצפות בערכי הספרים לפי התקופה בה יצאו – זוהי הדרך היחידה של המשתמשים להתעדכן ולמצוא את כל הערכים הקיימים בויקיפדיה העברית של הספרים אשר יצאו לאור בשנים האחרונות (לדוגמה כל ערכי הספרים אשר יצאו בשנת 2008), בנוסף, זוהי הדרך היחידה של המשתמשים למצוא את כל ערכי הספרים הקיימים בויקיפדיה העברית אשר יצאו בתקופת זמן מסוימת בעבר (לדוגמה כל ערכי הספרים אשר יצאו במהלך המאה ה-15).

בנוסף, על אף שזה לא מדד לחשיבות, ניתן לראות בקישורי הבינוויקי שקטגור מסוג זה מקובל בויקיפדיות אחרות (דוגמאות בויקיאינגליש ובויקיפדיה הספרדית).

מכיוון שמרבית ערכי הספרים הקיימים בויקיפדיה העברית יצאו במהלך המאה ה-20 ובמהלך המאה ה-21, ומכיוון שסביר להניח שברבות הימים יתווספו בעיקר ערכים בקטגוריות הללו, עדיף לדעתי ליצור קטגור לפי שנה לערכי הספרים אשר יצאו במהלך המאה ה-20 והמאה ה-21, קטגור לפי עשורים לספרים שיצאו במהלך המאה ה-19, וקטגור לפי מאות לערכי הספרים שקדמו למאה ה-19.

במהלך פברואר 2009 ניסיתי להעלות את ההצעה בדף השיחה של קטגוריה:ספרים ואפילו השקעתי זמן רב ביצירת טיוטה (אשר מוצגת מתחת לטקסט זה) בה חילקתי את 761 ערכי הספרים בויקיפדיה העברית להם קיים תאריך הוצאה לתתי קטגוריות לפי תאריך ההוצאה שלהם על מנת שנצליח להגיע להסכמה על החלוקה לתתי הקטגוריות ועל שמות תתי הקטגוריות. אף על פי כן, משום שנתקלתי בחילוקי דעות שונים לגבי הנחיצות של קטגור מסוג זה ומשום שהדיון בדף השיחה לא התקדם להכרעה בנושא, החלטתי להעלות את ההצעה לדיון כאן במזנון על מנת שנוכל לקבל החלטה ברורה.


מה דעתכם? 24.12.234.123 19:10, 3 באפריל 2009 (IDT)

לקוראי דף השיחה שלי, נא לא להגיב כאן. אעלה את ההצעה במזנון בזמן הקרוב. תומר א. - שיחה 19:18, 3 באפריל 2009 (IDT)
יש חדש בנושא? 24.12.234.123 02:11, 7 באפריל 2009 (IDT)
אני מתנצל אך טרם. אני גם מאוד עסוק בימים האחרונים וגם כפי שאתה יכול לראות מתקיים במזנון דיון ארוך אחר בהשתתפותי. אני חושש שאם אעלה את ההצעה בעת הזאת אני אגרום לה נזק. אני מאמין שבתחילת שבוע הבא כבר יהיה ניתן לעשות את זה. תומר א. - שיחה 02:16, 7 באפריל 2009 (IDT)
טוב. תודה בכל מקרה. 24.12.234.123 06:23, 7 באפריל 2009 (IDT)
עבר כמעט שבוע. אשמח אם תוכל לטפל בנושא בזמן הקרוב כאשר תמצא זמן פנוי לכך. 24.12.234.123 02:37, 14 באפריל 2009 (IDT)
אכן אתה צודק. אטפל בכך מחר או מחרתיים. תומר א. - שיחה 02:46, 14 באפריל 2009 (IDT)
העלתי במזנון, אתה מוזמן לעקוב שם ולהגיב לדיון. תומר א. - שיחה 02:36, 16 באפריל 2009 (IDT)

הידעת?

אני כבר אימצתי. פעמיים. אמיר - שיחה 03:36, 4 באפריל 2009 (IDT)

אז יאללה, תתמוך שם. תומר א. - שיחה 14:31, 4 באפריל 2009 (IDT)

תיכון עירוני י"ד

לגבי הערך תיכון עירוני י"ד שאותו ערכתי - לא היה כלום בדף השיחה, כי קודם ערכתי את הערך, ורק לאחר-מכן כתבתי את ההסבר בדף השיחה. הספקת לבטל את עריכתי לפני שהוספתי את ההסבר לדף השיחה. כעת ישנו הסבר לעריכה (שבוטלה כברעל-ידך) בדף השיחה של הערך.

  1. 87.68.33.226 18:40, 4 באפריל 2009 (IDT)
אני מחפש אישוש לדבריך. אם אכן כך, אשמח לשחזר את עצמי. תומר א. - שיחה 18:41, 4 באפריל 2009 (IDT)
נראה שאכן כך, שיחזרתי חזרה. אני חייב לציין שהאתר שלהם מאוד מטעה. מה דעתך להירשם? תומר א. - שיחה 18:46, 4 באפריל 2009 (IDT)
תודה. אגב, אני תלמיד בית-הספר. לגבי רישום לוויקיפדיה - אני שוקל להרשם. #87.68.33.226 18:48, 4 באפריל 2009 (IDT)
אז יאללה, קדימה. תומר א. - שיחה 18:51, 4 באפריל 2009 (IDT)

הבוט יכול להסתער על פתיחת הקטגוריות. חגי אדלרשיחהל-72 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • י"א בניסן ה'תשס"ט • 09:22, 5 באפריל 2009 (IDT)

אחלה. תומר א. - שיחה 14:17, 5 באפריל 2009 (IDT)

conficker

ביטלתי את העריכה שלך בערך בגלל שהכל היה מבולגן; הערת השוליים לא יצאה טוב, כנראה תקלדה, לא כל כך הבנתי מה שינית, אך שמתי לב שהורדת סימטומים חשובים ובעלי מקור. מצטער על הביטול, אך נא נסה לתקן שוב את הפיסקה מחדש --MT0 - שיחה 20:28, 5 באפריל 2009 (IDT)

הגבתי אצלך. תומר א. - שיחה 21:38, 5 באפריל 2009 (IDT).
שלחתי מייל בתשובה. אלדדשיחה 13:40, 8 באפריל 2009 (IDT)

בהצלחה

אני נואשתי מלדבר איתו, אולי אתה תצליח... • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 21:57, 5 באפריל 2009 (IDT)

יש לי כמה אסים שלא חשפתי בויקיפדיה . תומר א. - שיחה 21:58, 5 באפריל 2009 (IDT)

שיחת קטגוריה:זוכי אוסקר: השחקנית הטובה

החבר'ה סתם מתאמצים... חגי אדלרשיחהל-72 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • י"ב בניסן ה'תשס"ט • 03:07, 6 באפריל 2009 (IDT)

יש בעית לאג בשרת. נראה מי יגיע לטפל בזה קודם, אני או המפתחים. תומר א. - שיחה 03:09, 6 באפריל 2009 (IDT)
זה קשור לבעייה לעיל שהייתה ל-DMY? חגי אדלרשיחהל-72 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • י"ב בניסן ה'תשס"ט • 03:51, 6 באפריל 2009 (IDT)
לא. השרתים מגיבים לאט (אולי זה בגלל כל הערכים שתמכת בהשארתם). תומר א. - שיחה 04:00, 6 באפריל 2009 (IDT)

שלום תומר א.

תתקשר אלי רגע שוב על מנת לזרוק לי תמייל שלך, תודה /א

wiki.tomer gmail.com תומר א. - שיחה 17:43, 6 באפריל 2009 (IDT)
דרישת שלום. רק תוודא, שמספר הטל' הקווי שלי אינו זמין לכל איש. אני עדיין לא יודע מי ומה מסתובב כאן
ואלו הערכים. (שכתבתי.. מתוכם צריך לגבות את ה"נעולים" ולהשיבם למצב עריכה תקני) בליה עירונית | המרינה בבת גלים | שטגליץ-צלנדורף | כביש 752 | חליסה | צומת קישון | לי קורזיץ | צ'ק פוסט (אזור) | חיפה#הבהאים וחיפה | חיפה#אקלים | חיפה#סטטיסטיקה ודמוגרפיה | אומאו | פריפריה | שבדיה#תרבות | לאפים#תרבות | ספורט ימי | נאנט#כלכלה | חבלי שבדיה
וכתיבה כמעט מאפס: נווה שאנן (חיפה) | אנטונן ארטו | גטבורג | העיר התחתית (ועוד. תראה על-פי המספרי-זהות שמסומנים כדומיננטיים בכל ההיסטוריוֹ‏ת) /א 11:12, 7 באפריל 2009 (IDT)

ערכים שננעלו לציבור ב-24 במארס

ושיש להחזירם למצב ה"איי-פי" האחרון מההיסטוריה (בלי לדרוס בוטים שבאו אחרי כן): פסטיבל | מאלין מוסטרום | דמלסוונסקאן | תעשייה | יומאה איי-קיי | דיורגארדן/אלבסיו | מחלף | צומת וולקן | תחבורה | חברה | מחלף גשר פז | הדר הכרמל | חיברות | נתיבי המפרץ | המושבה הגרמנית (חיפה) | אזור תעשייה | מיקרואורגניזם | טקטוניקת הלוחות
/א 11:37, 7 באפריל 2009 (IDT)

תומר מישהו נעל את שטגליץ-צלנדורף!!!!!!

היום!!!!

89.139.194.97 13:27, 7 באפריל 2009 (IDT)

גם את יוממות ואנדריי גרומיקו!!! - ובאיזה עיתוי? :) נכון - מיד לאחר שביצעתי תיקונים. - בנוסף הערכים הושחתו
מה עושים עם זה!??? /א 13:50, 7 באפריל 2009 (IDT)
עכשיו נתקלתי בצמד ערכים נוסף שבו עריכות "אופסו" לאחור ע"י מישהו/י + ננעלו טוטאלית לעריכה -
מצדי שהם יישארו נעולים (למרות חוסר התקינות שבזה) אבל לפחות לשחזר את ההשחתה, תודה! /א 89.139.194.97 14:25, 7 באפריל 2009 (IDT)
עידכון תומר. ההשחתות בפרוור ו-שיחה:יוממות תוקנו, נותרו נעולים אנדריי גרומיקו ושטגליץ-צלנדורף (וזה רק מהיום - ראה 24.03 :)). /א 15:32, 7 באפריל 2009 (IDT)
עכשיו הוא (זה תמיד היה אותו אחד מסתבר???!!! - אתה בטוח שזה משתמש לגיטימי פה??) פגע גם בעריכת גשר ואולימפיאדת הלסינקי - תוך נעילתם לציבור העורכים - הוא לא פתח דיון מקביל מנגד, או תקציר של מעשיו - וניהל מולי "מלחמה" ביוממות (שלבסוף שבה מנעילתה אולם לא נגעתי שם יותר) /אורלינג 89.139.194.97 15:59, 7 באפריל 2009 (IDT)
תומר, הוא עכשיו נעל את מאלמה. זה היה מתקבל על הדעת אם היה עושה זאת בעקבות, נניח, מלחמת עריכה, אלא שהוא ביטל רגע לפני כן את תרומתי (באמצעות מה שאתה קורא "שיחזור"), וכשהשבתי אותה ידנית, הוא נעל תערך וביטל שנית את עריכתי וזאת בלי לצרף תקציר או הערה. למען שלא אודיע לך ככה על כל ויוליישן שנעשה סביב הערכים בהם אני פעיל, כבר עדיף שתיגש ללוג שכביכול מפרט את הנעילות מהיום, בטח יש כזה, ושם תראה את כל הקורות אותנו - וכן, הם הוסיפו לאיים עלי למרות אתמול. נו מתי אתה מגיע?
(: /א 89.139.194.97 17:33, 7 באפריל 2009 (IDT)

נעילות של מהלך היום (סיכום, +אנחה פולנית לכבודך)

-אה-כן - שים לב אם אין בטעות סיכוי שזה או זאת שביצעו את הנעילה היו "צד בסוגייה".... :)))
89.139.194.97 19:28, 7 באפריל 2009 (IDT)

שלום לך,
הנעילות הן רק למשתמשים אנונימיים. התואיל להירשם / להיכנס לחשבון שלך? אני מניח שאז לא תהיה לך בעיה לערוך. אלדדשיחה 19:31, 7 באפריל 2009 (IDT)
תודה - מן הסתם יתכן שאשקול זאת לאחר כברת זמן שבה עבודתי כאן לא תופרע במופעים כמו אלה שעליהם אני שב ומתלונן באוזניכם - מה הטעם ב"להירשם" ולהצטרף למקום שאינו מגונן עליך כעורך חיובי? :) /אורלינג 89.139.194.97 19:47, 7 באפריל 2009 (IDT)
עד עתה אתה מתנהג כעורך שלילי ביותר. אם תרצה להקשיב ותנהל דיאלוג תהפוך לעורך חיובי. הרשמה רק תקל על דיאלוג זה. דרור - שיחה 19:50, 7 באפריל 2009 (IDT)
צר לי - איני מנהל איתך דיון, כל שידוע לי. ובסגנונך האומלל - אם תרצה להפוך לעורך חיובי, ולשוחח עמי, תחדל ממעשיך האיומים שנראים כאילו נועדו לפגוע במיזם שלם ובקוראיו - אני משוכנע שיש לך הכלים הנפשיים לחשוב, להתבונן פנימה, ולעשות זאת. רק כך תצטרף לקהילה שמסוגלת לקיים איתנו דיאלוג - עד אז עליך לייטב את דרכיך מול משתמשים "אנונימיים", ונראה שלא רק (כפי שאני שומע) /אורלינג 19:55, 7 באפריל 2009 (IDT)
אני עובר עכשיו על כל הסאגה האומללה הזאת (עברתי בינתיים על 8 ערכים), ההערה היחידה שיש לי בינתיים היא שלא נהוג להשאיר את סוף המילה מחוץ לקישור (למרות שהטקסט נראה אותו דבר לקורא). דגים צריך להיות דגים. לגבי שאר העריכות אני עדיין מנסה לברר מדוע שוחזרו כיוון שאני לא מצליח להבין זאת מתקצירי העריכה ומדפי השיחה של הערכים. תומר א. - שיחה 21:42, 7 באפריל 2009 (IDT)
ההיפך, במקום [[דג|דגים]] רושמים [[דג]]ים. זה מה שמקובל. ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 21:52, 7 באפריל 2009 (IDT)
תומר אני חשבתי כמו קודמי. /א 89.139.194.97 21:53, 7 באפריל 2009 (IDT)

אני מוכרח להעיר ש"מישהו נעל את שטגליץ-צלנדורף" מזכיר לי את "הראל הפעיל הגנה על אלוהים".. אני חושש שתושבי צלנדורף לא ישמחו לשמוע על זה. אביעדוסשיחה 21:54, 7 באפריל 2009 (IDT)

שמעתי שבעיתות מצוקה מסויימות הפעילו כאן "הגנה על ירושלים"... :-))) /א 89.139.194.97 21:59, 7 באפריל 2009 (IDT)

כתבתי לפני התנגשות עריכה: (פעמיים) אני לא מכיר את ה"מקובל" הזה ומכיוון שהיכרותי אומרת משהו אחר אני מבין מכך שאין "מקובל" ואיש הישר בעיניו יעשה. בכל מקרה, החלק המשמעותי בדברי דווקא לא היה העניין עם הדגים. תומר א. - שיחה 21:57, 7 באפריל 2009 (IDT)

אני מוסיף לך רק עוד פיסקה אחת

שני דברים בגדול, ראשית - מתנצל. לא התפניתי לעבור על ערכי תל-אביב. ואתה מצופה לפחות להבין שרציתי, גם אם היה לי ברור - ועדיין ברור, שהעריכות שלי טובות יותר כשהן סובבות משהו שמעניין אותי. הדבר השני הוא, בבקשה תוודא שאתה זוכר (ונמרץ מספיק) להחזיר את כל שורת הערכים הנעולים אל מצבם השיתופי הרגיל, ולו כדי שאני אוכל להשחיתם וכך יהיה מעניין קצת. - מי מבשל בימים שאפשר פשוט לאכול קופסאות שימורים כמו בנאדם??!!!!!!
/אורלינג 01:58, 8 באפריל 2009 (IDT)

יאללה, גם אני הולך לישון. עברתי על הערכים הבאים: פסטיבל (שחזרתי), מחלף (איתן שיחזר), צומת וולקן (שחזרתי, ראה הערות בתקציר עריכה), חברה (היו עריכות אחריך שלא רציתי לבטל אבל הערך לא מוגן), מחלף גשר פז (שחזרתי). תעשייה הטקסט לא זורם, נראה לי שלא היית במיטבך כשכתבת את זה. לגבי התעתוקים משבדים בערכים: דיורגארדן/אלבסיו, מאלין מוסטרום, דמלסוונסקאן, יומאה איי-קיי ו-דיורגארדן/אלבסיו, עניין התעתוקים משבדית משמעותי יותר מדף זה או אחר ולכן אני מציע לעצור את שינויי התעתוק עד לקיום דיון רחב יותר. בדף השיחה שלך השארתי רשימה של כללי האצבע שאנחנו משתמשים בהם לתעתוק משפות זרות, עדיין אין משבדית, יכול להיות שצריך ליצור דף כזה (חיפשתי, אין בין הויקיפדים הפעילים מישהו שהצהיר על ידע משמעותי בשבדית). אגב, אני לא זוכר אם אמרת לי שאתה דובר גרמנית. תומר א. - שיחה 02:58, 8 באפריל 2009 (IDT)
אני לא דובר אותה, אני מבין אותה (בעוונותי). אני צריך שתהיה יותר מובן לי בעניין של התעתיקים שכביכול - אם אני מבין נכון - אתה מציע שאני לא אעסוק במשהו שלשמו בעצם אני כאן? אני מהמר שהבנתי אותך לא נכון. לילה טוֹ‏פּ‏ /אורלינג 03:22, 8 באפריל 2009 (IDT)
לא, אני מציע שצריך לנסח (במידה ואין לנו כבר) מדיניות תיעתוק משבדית. תסתכל על הדפים שהפניתי אותך אליהם, צריך אחד כזה בשבדית, תהליך יצירת דף כזה לוקח זמן (כי הרבה אנשים צריכים להעיר עליו). אני חושב שלא נכון לתקן תעתוקים ערך ערך במקום לדון בכל גישת התעתוק שלנו. תומר א. - שיחה 03:28, 8 באפריל 2009 (IDT)
אני בטח קשה הבנה, אבל אתה היית מציע שהמיזם יקפא, ולא ישתמש בידע של הדמויות הפעילות בו ברגע שהן ישנן ע"מ לשפר אותו היכן שנדרש? ובחיי שאני לא מבין מה עניין ה"לקבוע יחד כללי תעתיק משבדית" וכו ' - כאילו, עד שהגעתי הנה קוראי וויקיפדיה הבינו שיש מקום בשבדיה שקוראים לו "יומאה", ושצרפתית היא שפה שאת השמות בה מתעתקים ב-די-וק כמו שעושים עם אנגלית, ואני בחרתי לשנות את זה. אני מצופה להמתין עם זה? זה קצת מעצבן. /א 89.139.194.97 03:55, 8 באפריל 2009 (IDT)
קצת מעצבן... תומר א. - שיחה 03:57, 8 באפריל 2009 (IDT)
או קיי, הפניות אני כבר מכין. /א 89.139.194.97 03:59, 8 באפריל 2009 (IDT)
תוכל להכין טבלה איך אמורים לתעתק את האותיות השבדיות? תומר א. - שיחה 04:01, 8 באפריל 2009 (IDT)
ברור. תוכל לעשות לי כלים? סתם.
אני אכין, אם זה יתן לקהילה גושפנקא רגשית לאפשר לי לערוך את התעתיקים גם בערכים עצמם. חלקם כרגע מבישים. /א 04:04, 8 באפריל 2009 (IDT)

הוא לא נח

טוב. אני לא יודע מה איתך ואיפה אתה, דיברנו שתהיה (לפחות קצת) זמין ונגיש לסיוע במצבים כמו עכשיו. - מישהו שב ופוגע בשעות האחרונות בנוסח של לינק בפסקה חיפה#תחבורה, למרות שאיש לא תומך בו והוא אינו מקיים (כרגיל) כל דיון. זו התעקשות כדי לחפש אצלי את הטריגרים, וזה נעשה בדרך לא יפה. אני כמובן נמנע כעת מלתקן את שעשה, אבל אתה מתבקש לגלות מעורבות. תודה /א 89.139.194.97 01:18, 12 באפריל 2009 (IDT)

אני פה, ועוקב אחר דף השיחה שלך כל הזמן (וגם הגבתי שם כשראיתי את התכתובתך עם מוטי). תומר א. - שיחה 01:20, 12 באפריל 2009 (IDT)
על מה מדובר? על שם תחנת הרכבת? תומר א. - שיחה 01:24, 12 באפריל 2009 (IDT)
כן - כלומר לא על השם, על צורת הניסוח של לינק פנימי מאד מסורבל, שערכתי בשים-לב, כמובן הלינק מפנה לערך עם השם המלא אבל, הוא או היא נדמים כמבקשים להכביד על הזרימה והניסוח שעליו שקדתי ויותר מכך מנסים לפגוע לך ולי במאמצים כאן. טוב, תומר, צר לי. מקץ כמה ימים טובים דווקא, אני מודיע שזה מבחינתי יקום ויפול על התיקון של מה שהוא עשה שם, אם הוא היה יוזם דיון ולא מתנהג כפורע גס (תראה את האיום המוסווה בתקציר), זה היה אחרת. מדובר בנוסח גרוע על פני נוסח טוב /א 01:33, 12 באפריל 2009 (IDT)
הגבתי בדף השיחה שלך, לדעתי מדובר בצל הרים כהרים (קרא גם את תקציר העריכה של תגובתי זו). תומר א. - שיחה 01:35, 12 באפריל 2009 (IDT)
התשובה במייל שלך אורלינג (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
עניתי. תומר א. - שיחה 01:47, 12 באפריל 2009 (IDT)

הטלוויזיה החינוכית

שלחתי מייל לטלוויזיה. זו דרך התקשורת הם מעדיפים (לא שמו טלפון, אעפ"י שלא בעיה להשיג). יחזרו אלי. ‏Ori‏ • שיחהתל אביב 100 - לא רק מדד! 23:46, 6 באפריל 2009 (IDT)
אחלה, תודה. תומר א. - שיחה 23:50, 6 באפריל 2009 (IDT)
הכל קרה. תסתכל משתמש:תומר א./חבלי שבדיה. הצלחה, ‏Ori‏ • שיחהתל אביב 100 - לא רק מדד! 01:38, 7 באפריל 2009 (IDT)
תודה. תומר א. - שיחה 01:47, 7 באפריל 2009 (IDT)
מונית זה עתה לחבר צוות המו"מ הוויקיפדי

מה אתה צריך את זה...?

לא יותר כיף לכתוב כמה תוכנות משפרות עולם? או לחילופין לאכלס כמה קטגוריות? ולחילופי חילופין, לכתוב כמה הידעת? חגי אדלרשיחהל-72 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • י"ד בניסן ה'תשס"ט • 22:34, 7 באפריל 2009 (IDT)

אני ממש לא צריך את זה. ויקיפדיה צריכה את זה. דווקא ממך אני מופתע לראות כזאת תגובה. תומר א. - שיחה 22:37, 7 באפריל 2009 (IDT)
אני כבר הגעתי למסקנה מזמן שעם האליטה בלתי אפשרי להתמודד. לכן אני מצמצם את מאבקי, ולא חסר כאלה, למרחב הערכים. בחסימות מונפצות יטפל יחסיות האמת ובדברים אחרים יש מתנדבים אחרים. לגבי החבר אורלינג, אני חושב שזה מאבק אבוד, כי יותר מדי אנשים סימנו אותו. אבל אם תצליח, תקבל גם ממני עיטור. ובינתיים, שחרר לנו כמה אוסקרים... חגי אדלרשיחהל-72 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • י"ד בניסן ה'תשס"ט • 22:42, 7 באפריל 2009 (IDT)
אני לא מקבל את זה ומסרב להאמין בזה, אין פה אליטה! לגבי האוסקרים, הפעם הבאה שאני אהיה בבית היא ביום ראשון, מצטער. תומר א. - שיחה 00:07, 8 באפריל 2009 (IDT)
באמת כל הכבוד על מאמציך בנושא, אני מקווה שיישאו פרי. עידושיחהבואו לתל אביב לפני שבאה הלחות 22:43, 7 באפריל 2009 (IDT)
אה..

אני חושב שאנחנו כבר מוכנים לוותר על הסלוגן. אביעדוסשיחה 03:46, 8 באפריל 2009 (IDT)

מתוך חמשת המיילים האחרונים מהכתובת שלי

רק האחרון תופס.

/אורלינג 89.139.194.97 09:20, 8 באפריל 2009 (IDT)

כן. הבנתי את זה. תודה תומר א. - שיחה 11:44, 8 באפריל 2009 (IDT)
אז תמחוק את כל היתר. שלא יתפסו לך מקום. /א 89.139.194.97 18:23, 8 באפריל 2009 (IDT)

הערך על דוד כהן

שלום, לפני די הרבה זמן העברת אל ארגז החול שלי את הערך שהתחלתי לכתוב על דוד כהן (פעיל חברתי). מאז יצא לי לכתוב בו די הרבה, אם תוכל למשב לי אותו בארגז החול שלי, ולשקול האם הוא מספיק מפורט בכדי להעלותו חזרה למרחב המשותף אני אודה לך מאוד.
תודה, ניצןNizzan Cohen - שיחה 13:31, 8 באפריל 2009 (IDT)

שלום ניצן, אני לא מאמין שאצליח להגיע לכך לפני יום ראשון. אם אתה רואה שעד יום שני לא טיפלתי בכך אשמח אם תשאיר לי תזכורת כאן. יתכן ומישהו וקוראי דף השיחה שלי ירים את הכפפה. תומר א. - שיחה 13:49, 8 באפריל 2009 (IDT)
קראתי את ארגז החול. אמנם הערך לא קצר אבל לא מובנת חשיבות האדם מקריאתו גאלוס - שיחה 19:26, 8 באפריל 2009 (IDT)

שיחה:גשר

מעולם לא נתקלתי בעריכות של החניך אורלינג בערכים שבמעקב שלי, עד היום. אם זה מה שהוא מעולל לכל הערכים, המצב קשה עד נואש. לידיעתך. חגי אדלרשיחהל-72 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ט"ו בניסן ה'תשס"ט • 19:36, 8 באפריל 2009 (IDT)

החבר החדש

שלום תומר וחג שמח,

ביקשת שיפנו אליך אם יהיו בעיות עם החבר החדש. ובכן, יש בעיות ולא מעט. תראה בתרומותיו ובדף שיחתו (למשל תחת הכותרת "תומר כבר יודע"). גילגמש שיחה 21:49, 8 באפריל 2009 (IDT)

נראה לי דווקא שאלדד הצליח לקחת את השיחה למקום חיובי, לא? תומר א. - שיחה 01:39, 9 באפריל 2009 (IDT)
הבעיה היא לא כל כך בתוכן הדברים, אלא ברצון לפעול בהתאם לדעתו ללא קשר לעמדת הקהילה (מה שנקרא פה כללים וחוקים) כמו החלפת אמריקאי באמריקני, פיזיקה בפיזיקה וכו'. מדובר בכללים שנקבעו ואין לסטות מהם. גילגמש שיחה 05:28, 9 באפריל 2009 (IDT)
אני לא חושב שזה המצב. מרגע שהוסבר לו שזה כבר הוחלט פה (אגב, גם אני אינני מודע להחלטות האלה) הוא אמר שיפעל לפיהן. תומר א. - שיחה 11:34, 9 באפריל 2009 (IDT)

[2]. נראה כי א' לא הבין מה פירוש "אל תבצע שינויים שנויים במחלוקת", וכי יש לטפל בו כמו כל טרול. ‏Yonidebest Ω Talk21:22, 9 באפריל 2009 (IDT)

נראה לי שאין לטפל בו כמו בטרול. אם זה לא היה ברור ממשפט אחר בדף שיחה אחר, אני כותב את זה שוב, כאן. צריכים לפתח איתו יחסי עבודה, ויחסי אמון (הדברים האלה נפגעו בשבועות האחרונים, בצורה קשה). אלדדשיחה 21:24, 9 באפריל 2009 (IDT)
אני מקווה שלא אצטרך לחזור על זה שוב, בדף הזה או בשום דף אחר. מה שהיה היה, ועכשיו התחלנו דף חדש. אלדדשיחה 21:25, 9 באפריל 2009 (IDT)
אני מצטער שלא הייתי כאן כדי להגיב אך לאור תגובתם של דוד ושל אלדד תגובתי התיתרה. תומר א. - שיחה 22:34, 10 באפריל 2009 (IDT)

טוב. אתה לא כאן אני מבין

מתחילים בשעה האחרונה לקיים מולי התגרות בצ'ק פוסט, כלומר - מישהו שיסף לחלוטין את תרומתי שכבר עברה ביקורת והתקבלה (שעות רבות קודם לכן, ראה שיחת הערך), וכדי להגן על הגרסה שהתקבלה תוך שיתוף של למעלה משני כותבים נאלצתי לערוך מחדש את הפסקה שהושחתהנפגעה ועכשיו אתה יכול כבר לדמיין מה צפוי לנו. /א 89.139.194.97 21:26, 9 באפריל 2009 (IDT)

תומר לא נמצא כאן כרגע. אני מקווה שכל מה שנעשה נעשה על פי כללי ויקיפדיה, בלי פרובוקציות, ועל פי כללי הדיון הרגילים. אלדדשיחה 21:28, 9 באפריל 2009 (IDT)
זה בעיצומו בדקות אלו.
אתה בוודאי יכול לראות באילו דמויות מדובר, אני לא נכנס לזה /א 21:30, 9 באפריל 2009 (IDT)
זה נעשה ללא דיון, הם ביצעו השחתה מכוונת תוך התעלמות מכל הכללים ששמעתי שדנתם בהם בשבוע האחרון /א 21:31, 9 באפריל 2009 (IDT)
כן, המשחית האימתני הוא אני. מדובר בפיסקה שכתב אורלינג לפני זמן רב בערך צ'ק פוסט (אזור), וסימנתי אותה לשיכתוב, עקב לשון לא אנציקלופדית, ושלל בעיות נוספות. לפני כמה ימים ערכתי אותה מחדש, והסרתי את תבנית השכתוב. במוצאי החג גיליתי שאורלינג שחזר את הפיסקה, והדיון שהוא ערך בדף הערך דן רק בנושא ספציפי מאוד מתוך הפיסקה ששחזר. שחזרתי לגירסתי, אך הוא מיהר לשחזר שוב ושחוזר על ידי מפעיל. לצערי, אינני רואה התקדמות בהפיכתו מטרול למשתמש תורם בשיתוף פעולה קהילתי. ברי"אשיחה • ט"ז בניסן ה'תשס"ט • 21:38, 9 באפריל 2009 (IDT)
אני לא נמצא כאן כדי להשגיח, לקחתי פסק זמן קטן מעבודתי ומעיסוקיי, ומדי פעם אני מבקר ומטפל בערכים הקרובים ללבי. אני מניח שתומר יחזור בקרוב ויוכל להמשיך לטפל בעניינים. בכל אופן, ממעקב אחרי עריכותיו של אורלינג נוכחתי שעריכות רבות שלו, ותרומות רבות, היו מועילות ואף מצוינות. לא עקבתי אחרי כל ערך וערך. אני נגד הכרזה על מישהו כטרול אם הוא מועיל - טרול אמור, מעצם ההגדרה, (רק) להזיק. אני מקווה שאורלינג יידע לרסן את עצמו ולהידבר עם הקהילה, ואני מקווה שהקהילה תדע גם להידבר איתו, כולל בדפי השיחה, אם יש צורך בכך. כדאי לשים לב שבמהלך התקופה האחרונה התייחסו אליו אך ורק כאל טרול, ועכשיו יש צורך לשנות את המצב הזה, ולהתייחס אליו כאל ויקיפד מן השורה, גם כדי לתקן את המעוות מן הימים האחרונים. אני מקווה שגם אורלינג יידע להידבר על פי הכללים, בדפי השיחה. אלדדשיחה 21:42, 9 באפריל 2009 (IDT)
אורלינג ביקש כי נתעלם ממעמדו כלא רשום, וננהוג בו כאחד המשתמשים. לפיכך, נהגתי בו כשם שאנהג בכל משתמש שנכנס לשתי מלחמות עריכה ביומיים; הזהרתי אותו כי המשך מצב זה יוביל לחסימתו, והוריתי לו שלא להכנס בכל מחיר למלחמות עריכה, ולפנות לתומר או משתמשים אחרים במידה ופניה מנומסת בדף השיחה של המשתמש או הערך לא מספיקה. רבותי, טרול או לא טרול, דף חלק או לא דף חלק, ישנם דברים שלא ניתן לסבול מאף חבר בקהילה. זהר דרוקמן - I♥Wiki21:50, 9 באפריל 2009 (IDT)
תגובתי לעניין הצ'ק פוסט נמצאת בפסקה למעלה ואני מסכים עם זהר בדבריו (לא שהוא צריך את הסכמתי). תומר א. - שיחה 22:40, 10 באפריל 2009 (IDT)

טרול או לא?

הועבר לשיחה:גשר /אורלינג◄שיחהתרומות 17:20, 12 באפריל 2009 (IDT)יחד נשמור על ערכינו המשותפים

רעב?

זה הכי קרוב שאני יכול לסייע לך בנושא... עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 23:27, 10 באפריל 2009 (IDT)

וואו, מתאים בטירוף! תומר א. - שיחה 23:31, 10 באפריל 2009 (IDT)
לכל קוראי דף השיחה שלי, אני נמצא כרגע באזור פרדס חנה, מת מרעב ללא נגישות לאוכל. אם יש ויקיפד כלשהו באזור שמוכן להזמין אותי אליו הביתה לאכול הוא יזכה בכסף ויקר רבים תומר א. - שיחה 23:31, 10 באפריל 2009 (IDT)
54 פנוי באיזור יבנה. • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 23:34, 10 באפריל 2009 (IDT)

ראובן גרוזובסקי

מועדים לשמחה, תומר. אני מלא פליאה: האם אתה באמת חושב שעל ראש מועצת גדולי התורה באמריקה צריך להניח תבנית חשיבות? ברי"אשיחה • י"ח בניסן ה'תשס"ט • 11:57, 12 באפריל 2009 (IDT)

בוקר טוב ברי"א, ראה את דברי בדף השיחה כתשובה לפנייתך זו וכהתנצלות. תומר א. - שיחה 07:33, 13 באפריל 2009 (IDT)
אין בעיה, אך חשוב להתייעץ עם החבר'ה בקשר לערכים ממין זה. אם לא הייתי שם לב שיש עליו תבנית חשיבות, הוא היה נמחק וחבל. חג שמח - ברי"אשיחה • י"ט בניסן ה'תשס"ט • 14:58, 13 באפריל 2009 (IDT)
אם תראה את דברי שם, חיכיתי שאחד מכם יבוא (ואגב, חגי בטוח היה רואה את זה). אם הייתי רואה שכלום לא זז הייתי פונה אל אחד מכם. תומר א. - שיחה 17:05, 13 באפריל 2009 (IDT)

אויש. הוחלף לי ה-ID

העבירו אותי ל-ID אחר. זה עכשיו המספר שלי (כל עוד אין משהו קבוע &%$#@): 85.250.186.199 20:17, 13 באפריל 2009 (IDT)

/אורלינג

לפחות תחתום ותפנה לדף השיחה הישן. תומר א. - שיחה 20:50, 13 באפריל 2009 (IDT)
תבצע העברה של הדף הישן ששימש אותי אל החדש /א 85.250.186.199 20:56, 13 באפריל 2009 (IDT)
אולי הגיע הזמן, סוף סוף, להירשם? :) ברצינות. דף השיחה שלך יהיה דף השיחה שלך גם אם ה-IP ישתנה שוב. אלדדשיחה 20:58, 13 באפריל 2009 (IDT)
שזה יתרון, מחד, מצד שני, למה להקדים את המאוחר ולהיחפז בכל מיני "הרשמות"? - אני בטוח שכל זמן שאני עובד ותורם לאיש לא במת אכפת אם קוראים לי "92.122 וכו'" או "משה התותח". או שפיספסתי משהו /אורלינג◄פולמוסהחדש◄וזה שהיה קודם21:19, 13 באפריל 2009 (IDT)
לי אכפת, זה מקשה על המנטרים. דוד - שיחה 21:34, 13 באפריל 2009 (IDT)
בשיחה שבה הצגתם לי את הנושא המטריד של ההשחתות והצורך ב'ניטורים' בקרב המשתמשים, וגם צירפתם דוגמאות ממחישות, לא אמרתם מה בעצם ההבדל בין רשום ולא-רשום במה שנוגע להשחתה, או למוטיבציית השחתה. אין לי הסבר ממשי למה מניחים שמי ש"נרשם" (-אצל המנהלת?) לא יעשה שטויות. /אורלינג◄פולמוס◄החדש◄וזה שהיה קודם21:42, 13 באפריל 2009 (IDT)
אבל לפחות יידעו מי אתה! תודה על דבריך בדך שיחתי. שים לב לתשובתי שם. ‏עמיחי 22:01, 13 באפריל 2009 (IDT)
טוב אז אני אירשם ב-13 במאי - יום ההולדת של אחי. -ככה אני אזכור את היומולדת שלו. /אורלינג◄פולמוס◄החדש◄וזה שהיה קודם22:15, 13 באפריל 2009 (IDT)
שמח לשמוע! אברך לאחר שאראה במו עיניי אלדדשיחה 22:16, 13 באפריל 2009 (IDT)
לי נשמע קצת ש"לברך" זה מלשון "בְּ‏רוֹ‏ך".. /אורלינג◄פולמוס◄החדש◄וזה שהיה קודם22:18, 13 באפריל 2009 (IDT)
שמח לשמוע ושמחתי לעזור! ‏עמיחי 22:23, 13 באפריל 2009 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: 2X למרות שאני שונא לעסוק בנושא הזה, אענה בפעם האחרונה. השחתות באות בעיקר מאנונימיים, ולכן יותר הגיוני לחפש שם את ההשחתות (מי שבא להשחית לא מבזבז את זמנו בלהירשם), רישום מוציא את הנרשם מרשימת האנונימיים כך שצריך לעבור על פחות השחתות פוטנציאליות. תומר א. - שיחה 22:19, 13 באפריל 2009 (IDT)
אבל רשום לא יכול להשחיתתתת????????!! (וזו שאלה רטורית) /אורלינג◄פולמוס◄החדש◄וזה שהיה קודם22:43, 13 באפריל 2009 (IDT)
נו, ב'מת, תחשוב בהיגיון: אם אדם כבר טרח להירשם, אתה חושב שהוא עשה זאת כדי להשחית? אז הוא ייחסם מיד, לצמיתות, וכל ההרשמה הייתה לשווא. נקודת המוצא המנחה אותנו היא (א) שאדם נרשם במטרה לתרום, (ב) אם הוא כבר ביצע את כל תהליך ההרשמה, he or she are here to stay, ו-(ג) כאשר כבר מכירים את מי שנרשם (למשל, אותך), ההנחה הבסיסית היא שאתה לא משחית (כי כבר עקבנו אחרי לא מעט ערכים שלך). אני יכול לומר שהיו כמה כאלה שנרשמו ובסופו של דבר נחסמו - כי הם לא ידעו לכתוב באנציקלופדיה, ולכן, עקב ניסוחים גרועים והעובדה שהם שבו וחזרו על נסיונותיהם לערוך - הם נחסמו. בגדול, יש מעט רשומים שנחסמו, ולצמיתות - יחסית למספר האנונימים שנחסמים על השחתה. אלדדשיחה 22:49, 13 באפריל 2009 (IDT)
למה לדעתך המשחיתים עושים זאת? (שאלה שבטח קשה לענות עליה)
ושאלה שניה, אם זה בסדר, זה לא שרוב אלו שפגעו בעריכות שלי בתקופה האחרונה היו בעצם רשומים ? /אורלינג◄פולמוס◄החדש◄וזה שהיה קודם22:55, 13 באפריל 2009 (IDT)
אשמח לענות, בתקווה שמחר תירשם (ולא בעוד חודש - בטעות הנחתי שמחר אתה נרשם, ולכן כתבתי שאני שמח מאוד... התאכזבתי די מהר כשגיליתי עד כמה טעיתי). אלה ששחזרו אותך היו בטוחים בצדקת עמדתם, כפי שאתה בטוח בצדקת עמדתך. מעבר לכך, שזו סיבה לשחזר (אם כי רצוי קודם כל לדון בדף השיחה), אתה לא היית משתמש רשום, ולכן רובם הניחו שאתה טרול. ההנחה הבסיסית היא שמשתמש בלתי רשום, שעורך שוב ושוב מ-IP אנונימי במקום להירשם, הוא טרול, וגם רואה את עצמו ככזה, שאם לא כן, היית נרשם (א) כדי לקבל קרדיט על עריכותיך, ו-(ב) גם לעמוד מאחורי עריכותיך, ואפילו לערוך עוד יותר: להעביר ערכים במקרה שטעית, להגיב בצורה ברורה בדפי השיחה (עם שם משתמש), וכו'. במילים אחרות, התנהגותך החשידה אותך כטרול, ולכן לאנשים היה קל מאוד לשחזר אותך (היות שאתה לא משתמש רשום, ואתה לא רואה את עצמך ככזה, די קל לפטור את עריכותיך כעריכות שגויות, כי לא עשית את המינימום המתבקש ממשתמש רציני, והוא - להירשם). אלדדשיחה 23:00, 13 באפריל 2009 (IDT)
ובאשר לשאלתך השנייה - אמנם חבל שזה המצב, אבל יש לא מעט סיבות לישראלים להשחית, אירופים מתנהגים אחרת (אני מניח ששם אין למנטרים בעיה עם עריכות אנונימיות, כי כמות ההשחתות בטלה בשישים). אלדדשיחה 23:03, 13 באפריל 2009 (IDT)
תודה :-) ובאסה גדולה שהתאכזבת. אני בכלל לא התכוונתי לנטוע תקוות שווא אצל איש כאילו אני מחר נרשם. 13 באפריל זה היום :-) 30 יום מעכשיו - 30 יום של עריכה ולמידה, חופשיות מביטויי-אימים וצ'חצ'חיזם - אעבור תהליך "הרשמה". מקווה שהוא לא יגרום לי להפוך לעורך פחות פורה. /אורלינג◄פולמוס◄החדש◄וזה שהיה קודם23:28, 13 באפריל 2009 (IDT)
אתה קצת חוצפן, תראה לי משתמש ותיק שחושב שאני משחית, או שהעריכה הזו שהבאת כ"דוגמה" אכן מהווה השחתה. נוהגים בך בכפפות של משי, ממש מתחננים, אבל אתה בשלך. לא אביא את דף "תרומותיך" כרשימת השחתות. כבר דנו בזה בעבר, ועריכה שרובה לא טובה – דינה להיות משוחזרת. חזרתי - שיחה 23:38, 13 באפריל 2009 (IDT)
וגם רצית לשכפל את דברי – כנראה הם נכונים. חזרתי - שיחה 23:50, 13 באפריל 2009 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: לדעתי הוא מסובב פה את כולם על האצבע הקטנה. בשני ערכים של גוסטב השוודי, שיחזרתי אותו עם נימוק והפניה לדף השיחה של אחד הערכים, בו כבר נערך דיון בעבר, ולא משנה האם הדיון מיצה את עצמו, או האם הייתה החלטה ברורה. מתקיים דיון, או רוצים לשנות באופן גורף את שם המלך – יש לדון על כך. וכך משנים??? מה עם שם הערך עצמו? נראה מגוחך לתקן בערך עצמו – ולא בשם הערך. והשיא – "פתאום" – הוחלף לו ה-IP, ותחת ה-IP החדש בוטלו השחזורים שלי, כאשר ידוע שאסור לשחזר שחזור, אלא לדון על כך. מאחר ש-IP "החדש" הוא שלו, כפי שכתב למעלה, זהו לכאורה ניסיון לעקוף את השחזורים שלי, כביכול ע"י משתמש "נקי", שלא שוחזר בעבר. מוזר – ה-IP החדש שינה רק את שני הערכים האלה. דֵ‏י נמאס לנטר ולשחזר. חזרתי - שיחה 22:25, 13 באפריל 2009 (IDT)
חזרה לדף המשתמש של "תומר א./ארכיון 2".